Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svaret på mine bønner, kom fra mig selv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Perfect Audio Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Alle,

jeg synes lige jeg vil dele min opstartsfase for jer. Min lille biks er snart 2 år gammel og jeg har aldrig fortrudt et eneste sekund!

Nå, here goes...

Her sidder jeg. 27 år, fast arbejde med fin løn. Jeg er meget godt tilfreds med min tilværelse, da den giver tryghed og stabilitet.

Alligevel er der noget der mangler - mig selv. Jeg har aldrig rigtig mig selv med i de ting jeg laver. Jeg kører på autopilot og får diverse projekter overstået, hurtigst muligt, så jeg kan komme hjem igen.

Jeg kan ikke gøre andet, end at huske tilbage på alle de gange, hvor jeg har fået at vide, at jeg skal være selvstændig. Alle har sagt det til mig, på et eller andet tidspunkt, men jeg har altid slået det hen og tænkt "det er nok ikke noget for mig".

Så nu sidder jeg her, efter en arbejdsdag, og kigger ind i væggen. "jeg skal bare gøre det" tænker jeg og denne gang, er der ikke langt fra tanke til handling.

1½ time senere og mit eget firma er oprettet. Jeg er vildt overrasket over mig selv, men tager en beslutning om, at det må være vejen frem.

Jobbet bliver opsagt, firma konto bliver oprettet i banken og regnskabsprogram bliver sat i værk. Jeg står nu helt alene.

Min allerførste faktura bliver sendt 2 måneder senere og den følelse kan jeg stadig huske - jeg har tjent penge til mig selv!! Pludselig går det over stok og sten og ordrerne kommer ind fra højre og venstre. Det meste består af live jobs, med forskellige kunstnere, rundt om i landet. Én dag kommer der pludselig en ordre ind som jeg har håbet på. Jeg skal lave et custom panel til en restaurant, der har brug for en nem styring af deres lydkilder. Armene flyver op over hovedet og jeg går straks i krig med det. Panelet bliver afleveret og kunden er så glad, at jeg straks bliver hyret til at lave et "tekniker panel" til en af stedets andre lokaler. Jeg har svært ved at forstå det, men igen går jeg i krig med det samme og laver, i kundens øjne, det perfekte panel til formålet! YES!!!!

Jeg har sidenhen leveret mange sådanne paneler til forskellige kunder og én ting har altid ligget mig for hjerte - ikke fokusér på hvad de andre laver, bare aflever det bedste.

Jeg har undervist i højtalersystemer, netværk og lydmåling i Danmark og Norge og jeg har, den dag i dag, stadig svært ved at forstå, at jeg rent faktisk har noget viden, andre kan bruge. Ikke desto mindre nyder jeg det.

Jeg elsker følelsen af, at have oplyst en anden med ny viden.

Jeg elsker følelsen af, at have afleveret det helt rigtige panel.

Jeg elsker følelsen af, at have udført en koncert til punkt og prikke

Jeg elsker bare at være selvstændig!!

Nu sidder jeg her igen. 29 år, men følelsen er anderledes end den gang. Jeg er glad, stolt og klar til kamp.

Jeg ved jeg er god til det jeg laver - alt det andet, skal jeg nok lære.

I den sammen hæng må jeg simpelthen også takke alle på Amino der (ubevidst) har inspireret mig, hjulpet mig med deres viden, og givet mig troen på, at jeg sagtens kan klare at være selvstændig. Jeg har ikke været særlig aktiv på diverse fora, men jeg har suget information til mig. Så, tusind tak til dig!

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakub

Super godt gået, og god inspiration til alle andre :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Hedehusene
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Fra  https://hafsahfarooq.com/ Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er det bare fedt at læse! 

Alt mulig held og lykke med det! :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fed og inspirerende historie! Keep it up :D
- Held og lykke med det. Med den mentalitet kan det kun gå frem! 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk historie at læse, virkelig inspirerende! Smile

Tillykke med alt succesen! 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)