Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for feedback :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer..

Jeg har en ny webshop som er en online smykkebutik.. Har ikke varene endnu, så de er stadige offline. Vil i være søde at give mig jeres feedback, så jeg kan gøre det bedre. Har ikke den store erfaring med at lave webshops derfor er udseende lidt af en "standard" :D

www.keismykker.dk

På forhånd tak :)

Mvh

Kay

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Kay 

Som udgangspunkt er det er meget enkel og overskuelig webshop du har fået udarbejdet her. Dette er bestemt ikke negativt :-)

Du nævner selv at den er meget "standard", hvilket jeg desværre kun kan give dig ret i. Jeg kan se du benytter Bricksite.com som leverandør, hvilket selvfølgelig gør det meget nemt og håndtere, men i sammen ombæring rigtig svært for dig at udfolde dig kreativt. 

Hvis du ønsker at prøve kræfter med et andet system, kunne du eventuelt lave et såkaldt testsite, og prøve at bygge en webshop op i WordPress med tilhørende WooCommerce. Hertil kan du installere et lækkert theme, og prøve at gå mere kreativt til værks. 

Når det er sagt synes jeg sagenst du kan være din webshop bekendt, og det er måske endda muligt at løfte det visuelt, hvis du fik udarbejde noget lækker grafiske elementer til formålet. 

Held og lykke med dit projekt :-) 

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo lidt problematisk at give feedback på noget som ikke er færdigt. Som besøgende kan jeg se der mangler en masse, men ved jo ikke om det er noget som kommer eller ej.

På nuværende tidspunk har jeg mere følelsen af det er en display hjemmeside frem for en egentlig shop. Der mangler seriøs "call to action" funktioner.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Mange tak for input :) Ja, der er ikke så mange muligheder der er hos dem, men fik at vide at de står for at skulle opdateres inden længe hvor der er blandt andet ny webshop med flere muligheder. Så det venter jeg spændt på. Jeg har også stærkt overvejet at skifte til f.eks shopify, men stod af da jeg skulle oversætte næsten det hele på dansk Confused Det er ellers også ret nemt undtaget det med oversætningen. Indtil videre må jeg få det bedste ud af hvad jeg allerede har, men jeg må lige forsøge mig frem.

Tak :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Byggemanden:

Det er jo lidt problematisk at give feedback på noget som ikke er færdigt. Som besøgende kan jeg se der mangler en masse, men ved jo ikke om det er noget som kommer eller ej.

På nuværende tidspunk har jeg mere følelsen af det er en display hjemmeside frem for en egentlig shop. Der mangler seriøs "call to action" funktioner.

Hej Byggemanden

Mange tak :) Ja det har du ret i, og ja der mangler en masse da varerne er først på vej så kan ikke rigtigt lave noget "call to action" funktioner pga det. Er det "køb" knapper du mener eller er det noget helt andet du har i tanken?

Det er vel mere som en lille preview lige nu, af hvad der kommer på hylderne snart (har mange sider som er sat offline). Det jeg gerne ville vide var om jeg går i den rigtige retning eller den helt modsatte. Det kunne jo være at det ser godt ud for mig, men det gør det måske slet ikke for andre. Så det er rart at høre andres mening inden jeg bruger endnu mere tid på det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)