Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af fotovirksomhed som studerende

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Nu har jeg gået og grublet over at tage dette spring i et års tid og tænker at det er nu det skal ske. Jeg har efterhånden læst side op og side ned omkring start af virksomhed.

Jeg har i sinde at starte en fotovirksomhed - men da jeg er studerende og denne virksomhed ikke som udgangspunkt skal indbringe guld og grønne skove, så er jeg bange for at det måske kommer til at gå udover min SU. Derfor har jeg siddet og læst diverse blogs og lignende, for at finde ud af hvilken virksomhedsform der er den mest hensigtsmæssige i min situation. Jeg har tænkt mig at lade pengene stå i virksomheden og altså ikke trække disse ud.
Jeg forventer altså med andre ord ikke at hive en fortjeneste hjem på mere end 50.000 om året - og uanset hvor meget fortjenesten lyder på noget, bliver de virksomheden. 

Umiddelbart kan jeg læse mig til, at det er en Enkeltmandsvirksomhed med VSO som er den mest aktuelle for mig - men det er her jeg beder Jer om hjælp, råd og inputs! 

Jeg vil gerne starte min virksomhed fra d. 01.01.2015 og tager desuden mod andre gode råd og inputs i forbindelse med opstart af virksomhed.

Skriv endelig og spørg ind til detaljer og andre ting, så vi kan få det bedst mulige fundament for at guide mig på vej mod livet som virksomhedejer.

- Kristjan.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

loeksfoto:
Jeg har tænkt mig at lade pengene stå i virksomheden og altså ikke trække disse ud.