Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelancer.com, Virker det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har idag siddet og kigger lidt på freelancer.com.
Er der nogle erfaringer med det? Er der faktisk reelle opgaver at få derinde?

Pft
Natasha

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige igen, mit indlæg er ikke synligt

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha

ja det er et rigtigt godt sted med masser af gode opgaver men dog ikke inden for vvs

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha....det er manden der er VVS'er..... Konen leder efter noget HELT andet :-)

Vi var ikke klar over, at vi var sådan et par iværksættergener da vi oprettede profilen herinde, men nu kan man ikke ændre det igen. Jeg er nok bare dømt til at være hende VVS'eren Stick out tongue

Natasha

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Natasha:
Vi var ikke klar over, at vi var sådan et par iværksættergener da vi oprettede profilen herinde, men nu kan man ikke ændre det igen.

Det skulle du da meget gerne kunne. Jeg har ændret min signatur adskillige gange.

Mht. Freelancer.com så er den side klart bedre end dens konkurrenter som f.eks. Elance og oDesk. Nu bedømmer jeg den godt nok fra en arbejdsgivers side, men jeg er vild med, at de har 'gamified' siden, hvilket giver nogle flere kriterier at bedømme freelancerne ud fra. Jeg kan ikke sige noget om hvorvidt de opgaver der bliver lagt op er reelle eller ej, men jeg kan sige, at de bud der er blevet givet til mine opgaver har været langt bedre og mere realistiske end de jeg har modtaget på Elance og oDesk.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, Tak for din tilbagemelding. Synes måske bare godt, at de kunne gøre den en smule mere overskuelig, synes umiddelbart den er lidt irriterende at surfe rundt på.

Jo jo, signatur kan jeg godt ændre, men ikke brugernavn "MD VVS" ;-)

Natasha

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det virker helt sikkert. Dog er det min erfaring at priserne er MEGET presset derinde, saa du skal nok ikke regne med at faa en almindelig go' dansk timeloen for dit arbejde derinde.

/Nicolaj

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Natasha:
Synes måske bare godt, at de kunne gøre den en smule mere overskuelig, synes umiddelbart den er lidt irriterende at surfe rundt på.

Jeg er til dels enig. De har rigtig mange funktioner, så det ville være svært at simplificere deres hjemmeside. Set i forhold til antal af funktioner/informationer den indeholder, så synes jeg egentlig siden er fint overskuelig. Dog synes jeg den bliver lettere at bruge hen ad vejen, når man lige lærer hvor de vigtige ting befinder sig.

Natasha:
Jo jo, signatur kan jeg godt ændre, men ikke brugernavn "MD VVS" ;-)

Ah okay det er mig der misforstod så Wink

Som Nicolaj siger, så skal du dog være opmærksom på timelønnen, da den rigtigt nok bliver presset rigtig meget på sådan en side. Jeg arbejder f.eks. med en programmør til under 100 kroner i timen, som leverer væsentlig bedre arbejde end gennemsnittet jeg personligt har oplevet i Danmark, hvor prisen ligger på 3-4-500 kroner i timen og op efter. Det er ikke umuligt at finde arbejde til en acceptabel dansklignende timepris, men kvaliteten skal så også bare være et niveau eller to over de resterende konkurrenter. 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Begge.

Er ikke ude på at score kassen derinde, men tænker at det kan være en meget fin måde, at rejse en smule kapital. Jeg har startet med at byde på nogle mindre projekter til en fast pris, så må vi se hvad der sker. Ser dog ud til, at man skal bruge ret meget tid og en hel del penge derinde, for overhovedet at kunne komme i gang, men det må man jo så vurderer om man vil satse på. Derfor netop mit spørgsmål omkring, om der faktisk er noget arbejde derinde. Vil nødigt bruge en masse tid, hvis det bare er varm luft.

Ja, de har super mange funktioner, nogle er måske mere relevante end andre, der kan godt gå lidt cirkushest i den synes jeg. Nå, jeg kigger på det, det kunne godt være man lige skulle give det et forsøg.

Tak for jeres svar

Natasha

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)