Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets, Euroline ...hvordan f...

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
John - du har helt sikkert gode guidelines liggende på din blog - men du må nok snart flytte dette punkt op som det vigtigste :) ( hvis det ikke allerede ligger der).
ja indløsnings aftale og bank - er ofte to ting som kommer helt bag på folk og skaber frustrationer der gnister. MEN - jeg ved for lidt om de forskellige betalingsløsninger - og bruger derfor Ulrik Moe hans gode www.kortgebyr.dk Meget af det er næsten sort land for mig - Stripe og andet lystigt - har aldrig sat det op, og ved kun, at har man mange transaktioner i DK, så er dankort ret så oplagt - så jeg har kortgebyr højt i min linksamling, men har ikke vovet at skrive om betalingsløsninger - Gad vide om der findes nogen der har en god intro til det hele . ud over kortgebyr

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke haft tid til at gøre så meget mere ved kortgebyr, men i morgen skal jeg nok få den næste opdatering online, der er et par store ændringer, bl.a. har Teller hævet deres faste priser og sænket transaktionsgebyret marginalt. Jeg har også rettet en masse minde regne/afrundingsfejl og tilføjet et par ekstra betalingsløsninger (bl.a. 2checkout), men mere om det i morgen. Hvis nogen har forslag til forbedringer så modtager jeg dem gerne på ulrik.moe@gmail.com

Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Jesper, det kan godt være at det kom lidt bag på mig, men ikke så meget indløsningsaftalen omend, jeg er lidt overrasket over at de vetoer de alm. handelsregler der gør sig gældende inden for E-commerce samt at det kommer bag på mig, at det skal tage 2 før man høre fra dem første gang og herefter 3 uger, efter man har gjort dem opmærksomme på det man mener holder stik, ydermere mener jeg ikke at have fundet nogle steder der står at man skal stille bank garranti - men hey det er måske bare mig!

Men Jesper, har du nogle forslag/alternativer, så er de velkomne

Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Har nu kigget lidt på Stripe .. der er da lidt dyre, vil jeg mene

2,9% af beløbet + 0,30 cent - for min vare, som vil koste 299 inkl. moms. vil det ca. være (I runde tal) være 10,- kr. per transaktion

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Respons:
Men Jesper, har du nogle forslag/alternativer, så er de velkomne

Min egen aftale er "forældet", snart 6 år siden, så jeg er langtfra opdateret.

Jeg ser blot dagligt samme problem fra andre nystartede her på amino, og derfor er det vigtigt med en opdatering.

Når jeg søger på indløsningsaftale, kan jeg se der står min. 4-6 uger, hvis alle papirer mv. er i orden.

En garanti er vel meget normalt - det vil du også møde hos de fleste leverandører - specielt hvis du har et selskab uden egenkapital.

Alt for mange starter op uden kapital, og alt for mange lukker ligeså hurtigt ned.

Man vil bare møde massere af udfordringer på kapital - varekøb, markedsføring, varesalg på kredit, løbende omk., husleje, forsikring mv.

Om man kan li det eller ej, så er likviditet/kapital i disse tider guld værd. ( det er ofte også der du gør de bedste køb)

Vedr. indløsningsaftale til en dansk webshop mener jeg ( i hvert fald på lidt sigt) at Nets er en nødvendighed/ bedste investering.

Så et foreløbigt alternativ må vel være  eks. Paypal ( trods meget høje transaktionsgebyrer), til du har sparet op til en ordentlig aftale.

 

Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt have ret, i noget af det, men jeg ser ofte i min dagligdag, som "prof." sælger at det ikke altid er kassekreditten der gør udfaldet, men den hjælper - helt bestemt!

Men jeg syntes det er tankevækende at NETS (for lige at tage den igen igen) har 4-6 ugers (i mit tilfælde godt 9 uger) behandlingstid før jeg høre noget og det tog Euroline 3 dage, selvfølgelig er konteksten fra Euroline relativ nem at besvare hurtig på, da det jo er besluttet at de ikke vil have flere kunder ind, men jeg kan forstå på andre i dette fora, at Eurline samt alle andre end NETS er lang langt hurtigere... de er dog tankevækkende.

Men tak for indput og holder jeg lige inde lidt, med negativ krudt mod NETS (så længe som muligt)

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt dyrere ja, men det kan være eneste udvej, hvis ikke andre løsninger er muligt :)

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv www.2checkout.com . Fik en aftale med dem som privatperson og var godkendt på 72 timer og var dermed klar til, at modtage betalinger. De er meget dyre, men bruger dem også kun i starten til jeg får noget mere volumen. Desuden udbetaler de hver uge, hvilket er et kæmpe plus.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Respons:
Hva' gør jeg nu? Hvem er alternativet?, hvem kan klare en hurtig ekspedition.

 

Hej.

Du bruger bare din Netbank som betalingsløsning, hvor du kan modtager alle slags betalingskort incl. Dankort.

Du har ikke beskrevet hvad butik system du bruger, men i Woocommerce er det meget nemt at opsætte og at administrerer.

Og som alternativ kan du opsætte Paypal, så du har 2 betalings løsning, så dine kunder kan vælge.

Mvh. Niels
Webdesign 

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter at E-WIRE gik ned og tog vores penge med sig, blev det ikke en nemmere situation at stå tilbage med Paypal, som bevares virker - men ingen alternativer.

At henvise til, omtale, pege på, rose eller kritisere forskellige udbydere hjælper ingen iværksættere til at komme nogen vegne. Det gør det bare meget værre.

Der er et udtalt behov for at en konsulent der mod et beløb gennemfører formaliteterne OG ikke at forglemme alt det tekniske.

Hvis nogen kompetente konsulenter leder efter hovedpiner (læs: forretningsmuligheder) så er der da her en oplagt mulighed for at tilbyde en hovedpinepille...

Jeg kører en magentoløsning - med multiple stores - og blev så jublende glad da jeg "bare lige" kunne installere en extension og så var vi kørende...

Men ak, glæden var kort... for inden dét kunne ske skulle vi åbenbart også tvangsoprettes hos TRUSTWAVE som præsenterer én for en milliard spørgsmål man ikke har en chance for at svare kvalificeret på. Og så må jeg erkende at jeg gik død...

Kom frisk - giv et bud... Hvem KAN og hvem VIL tjene en skilling på at få os igennem nåleøjet ?  

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)