Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med http://www.trustbox.dk søges?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meget fin side - dog kan jeg se der står følgende:

 > vi laver backup af dine filer i op til 30 versioner, på 29 forskellige servere.

Jeg ved rent tilfældigt at Livedrive ikke gemmer det på 29 forskellige servere, men derimod et storage array, som derefter er replicated.

Bare lige så vi har facts i orden.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvad, så ser deres website ret godt ud Huh?

Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt hvad vi foretager af backup skal igennem en fx en PC da softwaret vi benytter skal installeres på en sådan.

Og jo det er rigtig at prisen variere IKKE af mængden af den data du ligger op, vi tilbyder en 100% ubegrænset løsning.

Ang dit spørgsmål, så er jeg ikke helt sikker på hvad du faktisk mener, så jeg må igen slå fast at vi tilbyder en 100% ubegrænset løsning dvs uanset dit antal af harddiske osv vil prisen være den samme. Dog skal jeg for god ordens skyld nævne at disse skal være tilsluttet min en gang hver 30 dag.

Mvh.

TrustBox
"Din danske cloud-partner"

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså en løsning der kan bruges til baskup af PC'er, men IKKE reelt kan benyttes til andet.

En initierende backup er en backup der overførse via harddiske til backup-serveren. For selv om nettet er hurtigt i vore dage, så vil backup af 4TB tage nogen tid. - Så at sende 4 harddiske og få dem lagt ind som en start er MEGET hurtigere. - Men det understøtter i så altså heller ikke.

Til OP: - Må jeg foreslå dig at kigge på CrashPlan. Har kan der laves initierende backup, backuppen kan tages billigere og du kan direkte få taget backup af en nas, uden om noget PC software.

Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes i dag heldigvis så mange forskellige løsnings modeller på markedet. Du spurgte til vores og jeg håber du fik de svar du skulle bruge for at du finder den løsning der passer bedst til dig.

Har du yderligere på spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte os på telfon: 44 22 12 12 eller info@trustbox.dk

Mvh.

TrustBox
"Din danske cloud-partner"

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 26. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk rimeligt gode erfaringer med TrustBox, især er jeg glad for de har sat priserne ned. Jeg er især glad for at der er dansk support med i prisen, og at det hele kører automatisk, så man kun skal sætte det op én gang for alle, så man faktisk ikke skal tænke på det mere. Jeg startede med en gratis løsning hos Dropbox, men allerede den første dag fik jeg pladsproblemer, og det var for dyrt og for bøvlet at opgradere, så derfor ville jeg prøve TrustBox, der annoncerede med dansk service, nem og automatisk installation, og det tog faktisk ikke mange minutter at få det installeret. Nu kan jeg dele alle mine billeder og dokumenter med andre, og jeg kan få adgang til dem uanset om jeg bruger min telefon, tablet eller PC, så jeg er utrolig tilfreds med TrustBox.

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny bruger - 1 indlæg - roser udbyder til skyerne i et indlæg fra 2014.... Admin? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger er oprettet for adskillige år siden.

Selvfølgelig tankevækkende, at vedkommende benytter sit første indlæg til at trække et indlæg fra 2014 frem med ubetinget ros. 
Det vil vi lade stå for sig selv. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)