Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multi-Trans selvstændig chauffør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ved ikke om dette er det rette sted til mit spørgsmål, men prøver alligevel. Jeg har i forvejen 2 jobs og tjener OK til at leve med. Men har altid drømt om at være selvstændig, og nu har jeg fået muligheden for det. Jeg fik tilbudt at være selvstændig chauffør hos multi-trans, så mit spørgsmål er, er der nogen der ved noget om det og nogen der har prøvet det? Og hvordan fungere det helt? Skal til en samtale i næste måned, men vil gerne høre om nogen har erfaring herfra...

tak på forhånd

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skal være opmærksom på, er at leasingkontrakten på bilen kan være længere end den kontrakt som Multitrans er forpligtiget til overfor dig. Forlænges kontrakten ikke, hænger du på bilen jf. leasing kontrakten.

Du skal også være opmærksom på forsikringsforholdene omkring det udstyr der udleveres.

Generelt skal du forvente at bruge mere tid end det du bliver lovet, - du får nemlig en fast betaling uanset hvor lang tid det reelt tager. Der er forskellige hurdler både hvad angår centralkøkkenet, men også de forskellige ruter har hver deres udfordringer.

Derudover, - og det gælder jo generelt for alle små selvstændige - skal man jo være opmærksom på at man kontraktligt har forpligtiget sig, og derfor selv skal sørge for afløsning under sygdom og ferie - eller hvis man på anden måde bliver forhindret.

Så skriv dine spørgsmål ned på et stykke papir "hvad nu hvis...." og så få afklaret om du er villig til at binde dig som selvstændig når du har fået svar på dine spørgsmål. Husk på, at alt hvad der ikke skriftligt er formuleret i din kontrakt - ikke er noget værd! Heller ikke, hvis du bliver lovet mere kørsel senere. Hænger økonomien - både den private og dit firmas - ikke sammen fra start, - så lad være at springe på.

Men ellers er det jo madudbringning som med så meget andet, - nogle vil elske det og andre hade det.

Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, takker for dit svar. Men tænkte på, kan man arbejde ekstra eller få flere ruter? Der skal ku være en måde til at ku tjene mere end den fast løn de giver mig, ellers så der ingen mening med at være selvstændig!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakte dem. De kan helt sikkert svare på dine spørgsmål.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 21. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan gik samtalen/mødet med dem ?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)