Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forretningsplan!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere..

Jeg leder efter en person/firma som er super skarp på at lave en god forretningsplan!

Vi er to der når vi selv skal sige det har fået en super god ide til et helt nyt socialt medie.

Det står os klart at vi ikke med vores egen økonomi kan løfte konceptet i mål, og har derfor brug for at

have en realistisk forretningsplan sådan en invester eller bank kan se det bæredygtige i konceptet!

Ved man noget om konvertering af abonnementer på de sociale medier, salg af kliks m.m., er det klart en fordel:-)

Vi har før lavet forretningsplaner til bank, vækstfonden m.m., men i dette tilfælde vil vi have hjælp så vi helt fra start har den korrekte sparring og står med

en super gennemarbejdet forretningsplan!

Ser meget frem til at høre om der skulle være en der kan anbefales eller om man selv melder sig som kandidat:-)

God dag til jer alle Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Det kunne godt have interesse. Jeg hjælper folk med disse ting. :-)

Kontakt mig gerne.

Mvh.

Christian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Risskov
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for dit hurtige svar...  Kan du fortælle lidt mere om dine kvalifikationer til at kunne løfte vores forretningsplan til et high level:-)

//Peter

Fra Risskov
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte at du godt må skrive til denne E-mail adresse:

peter@net-tec-online.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Hvis I kan skrive en forretningsplan selv, så synes jeg, I skal gøre det selv. Brug den som samtalegrundlag til at søge sparring hos folk i social medie-branchen - jeg kan forstå, at det er her, I har mindst erfaring? Kan I give en branchemand et godt oplæg til diskussion, vil han måske være villig til af giver jer feedback.

Når I får feedback så gå tilbage til jeres forretningsplan og ret den til og find en anden at tale med. 

Læs eksempel på en social sharing forretningsplan - og find find skabelon til udarbejdelse af forretningsplan.

Jeg kan se I er fra Silkeborg, så kontakt evt. ErhvervSilkeborg for at høre om de kender iværksættere i social media branchen.

kh

Mogens

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)