Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate aflønning og lign.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skriver da jeg ejer Galaxy Kayaks Scandinavia. Jeg vil gerne tilbyde facebook sider (som har noget med fisk, jagt eller lignende at gøre) at sælge disse kajakker. Det skal foregå så de får et beløb for hver solgt kajak.

Hvordan laver man sådanne aftaler på en lovlig måde? Jeg går ud fra at hvis jeg bare afleverer kontanter til dem, er det ulovligt. Jeg er topforvirret i forhold til dette, så håber nogle vil donere et par minutter og pege mig i den rigtige retning!

Med venlig hilsen
Peter Müller 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan oprette dig hos http://www.partner-ads.com/dk/ som annoncør og tillade Facebook annoncering. Det koster lidt ekstra til Partner-Ads, da de også tager en lille kommission, men så er ting som tracking, betaling og andet klaret. Du skal vist nok smide noget kode ind på din egen side, men lur mig om du ikke kan få hjælp til det også. Så bliver tingene klaret lovligt, og langt mere smertefrit end hvis du skulle kaste dig ud i dit eget affiliate program.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Thisted
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke det er dét jeg leder efter.. Prøver lige at se om jeg kan formulere mig bedre! :-D

Vi sælger kajakker til jagt og fiskeri.. Jeg vil gerne tilbyde alle jagt og fiskeri grupper en aftale med os.. Det de skal gøre er at have et flot coverbillede med en rabatkode til webshoppen - derudover er de selvfølgelig også velkomne til at lave statusser omkring dette og dele rabatkoden.

Hvis folk så køber noget og bruger rabatkoden, kan jeg jo se hvor salget stammer fra.. Ud fra det får admin. af siden eks. 300,-

Er det en aftale man bare kan lave med dem privat eller skal der noget kontrakt til eller?

Ved ikke om det gav mere mening - det håber jeg! :P  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Som Jonas også skriver.

Så er det du leder efter et affiliate annoncør program og det kan du få/lave/oprette i gennem f.eks. partner-ads.

mvh. Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)