Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående indeksering af amino links.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jakobsen Web Solutions Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der ved om amino blokere ahrefs.com's indekseringsrobot? Hvad er jeres erfaringer med hvor længe der går fra at i fx har lavet den digitale signatur på Amino, til at det bliver indekseret af fx ahrefs?

Mvh. Simon

Få lavet din nye responsive hjemmeside her: Jakobsen Web Solutions.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Ahrefs indekserer ikke indhold. Det er kun Google og andre søgemaskiner, der gør det.

Ahrefs har deres egen crawler, der leder nettet tyndt efter links. Der er ingen kobling mellem resultaterne i Ahrefs og Google, så selvom Ahrefs har fundet dit link og lagt det i deres database, så er det ingen sikkerhed for, at Google også har fundet det.

Hvis du skal være sikker på, at Google har fundet dit link, så kan du lave en site: søgning på urlen på det indlæg du har oprettet eller holde øje og med Google Webmaster Tools, hvor de også viser et udpluk af de links de registrerer.

Håber det hjalp dig lidt på vej :-)

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Viby J
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jakobsen Web Solutions Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! Jeg spurgte på et tidspunkt ahrefs support afdeling om hvorfor jeg ingen links fik fra Youtube hvorefter de svarede at Youtube havde blokeret deres crawler. Tænkte om amino havde lavet samme trick? Jeg kan i hvertfald ikke se de links jeg tænkte jeg ville få ved at lave en digital signatur med links til et af mine sites. Men kan jo også være det bare tager lang tid, hvilket jeg bare ikke forstår når jeg har lavet knap 30 indlæg på amino, hvilket burde betyde at der i hvert fald ville blive crawlet 1 eller 2 links efter min mening.

Mvh. Simon 

Få lavet din nye responsive hjemmeside her: Jakobsen Web Solutions.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor går du op i om ahrefs kan se nogle backlinks du allerede udmærket kender? Dine rankings bliver jo ikke bedre af at et eller andet eksternt tool kan se et backlink.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)