Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Google Penalty. What to do?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jakobsen Web Solutions Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer!

alle mine sites er blevet ramt af en eller anden form for Google Penalty. Er der nogle der har en idé om hvordan man fikser det? Det vil sige nogle er gået fra side 1 til side 3 fra den ene dag til den anden. Umiddelbart tænker jeg at få fjernet alle internationalle links og kun beholde danske links?

Hvad tænker i? Nogle der har nogle erfaringer? Jeg har på fornemmelsen at det er kunstige links der er årsag til problemerne. Selvom jeg ikke har benyttet mig af blackhat. Jeg fik i sin tid et Indisk SEO firma til at lave linkbuilding og tænker at det måske er det, som jeg nu bliver straffet for. Da mange af de social bookmarkings og directory submissions osv. de har lavet stadigvæk bliver indekseret den dag i dag. At inderne ikke har benyttet blackhat. Det har jeg deres ord for, men jeg har jo self. ikke mere end det. Men er 99% sikker på de lavede det hele manuelt i og med de sendte linkbuilding rapporter osv. 

Hvad er jeres erfaringer med penalty's? Kan links det indiske firma har lavet være skyld i det? Hvad kan ellers? Alt form for hjælp vil blive værdsat utrolig højt da dette er lidt af en øv situation at stå i.

Mvh. Simon

Få lavet din nye responsive hjemmeside her: Jakobsen Web Solutions.

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Google har netop rullet Penguin 3.0 ud, dog er det svært at svare på, hvad der helt præcis har ramt
dine sider medmindre du deler noget data og nogle datoer for hvornår du er blevet ramt.

Hvis dine sider tilfældigvis alle er blevet ramt indenfor de seneste par dage, så er det nok Penguin 3.0,
som har ramt dig.

Du kan prøve at sende en PB til dig, så skal jeg nok tage et kig på dine sider, hvis du ønsker. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Slå kold vand i blodet inden du flyver ud og laver alle mulige former for redningsaktioner :)

Pingvinen landede for 2 dage siden, og jeg blev også hårdt ramt i første omgang, men efterhånden som dagene går finder de fleste af mine søgeord tilbage på deres oprindelige pladser fra før opdateringen. 

Man skal tænke på at google kaster lidt alle boldene op i luften på en gang, og det kan godt tage lidt tid før de finder den "nye" plads som er tilegnet til dem. Giv det mindst 1-2 uger, og vent til at du kan se dine søgeordespladser står rimelig stille før du flyver ud og laver ændringer :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Viby J
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jakobsen Web Solutions Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for svar. Forstår bare ikke hvorfor det skulle blive bedre med tiden? Penguin har vel straffet dem den syntes skulle straffes?

Mvh Simon

Få lavet din nye responsive hjemmeside her: Jakobsen Web Solutions.

Fra Viby J
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jakobsen Web Solutions Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus er du sød at sende mig en pb? Jeg kan ikke finde der hvor jeg skal sende dig en pb.

Mvh. Simon

Få lavet din nye responsive hjemmeside her: Jakobsen Web Solutions.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)