Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste uddannelser til udvikling af Tinder lignende app?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, Jeg har et ret simpelt spørgsmål. Jeg ved at der er nogle forskelle på de IT-tekniske uddannesler som fx datalogi vs datamatiker... Hvis man skulle lave en app som tinder, blandt hvilke uddannelser skulle man så finde sin programmør

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gå efter datamatiker. Og så bygge oven på med en Datalog senere. Du kan også tage gymnasiet inden du tager Datalog.

Med hvis det bare er til app udvikling ville jeg sætte mig med YouTube.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så ragende ligegyldigt ... uddannelsen siger stort set intet om programmørens kompetencer.

Når det så er sagt så skal du ikke selv ud og hyre programmører ... det kommer til at gå ragende galt, team up med en dygtig projektleder med en fornuftig all-round viden om software udvikling ... og lad ham stå for rekrutering af de rigtige folk, det er nemlig ikke bare lige noget man gør :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Learning by doing

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg ved ikke om folk har misforstået lidt.. Synes ellers det var et ret simpelt spørgsmål.. Det er ikke mig selv der overvejer hvilken uddannelse jeg skal tage.. Jeg er igang med et app projekt men kan ikke programmere og mangler derfor en samarbejdspartner til at programmere min app.. Jeg har selv lavet en færdig grafisk skabelon som programmøren bare skal genskabe 100% det eneste jeg ikke selv kan finde ud af er selve kodningen.. Det jeg så gerne vil have svar på er: Hvor, udover amino self, kan jeg finde en programmør samarbejdspartner ?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Som Mikkel siger, så vil det optimale være at få fat i en projektleder der kan hjælpe med at finde de rette folk til netop dit projekt.

Men hvis du er på udkig efter en udvikler du kan indgå et samarbejde med, bliver det hurtigt lidt mere kompliceret. Mange ønsker ikke at indgå i et "risky" projekt, som for en udvikler der lægger mange timer i, ikke kan svare sig.. 

Men hvis du har en forretningsmodel bag din applikation og den har et stort potentiale, så kan du være heldig at få fat i en partner på diverse forums. Facebook har f.eks en del, det er bare at gå igang med at søge.

Mvh. Frederik Madsen

APPudvikleren.dk 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt klar over at alle de dygtige programmøre her inde er ved at brække sig over den syndeflod af "Jeg mangler en dygtig programmør som kan lave hele min ide mens jeg selv bidrager med intet udover ideen" posts.. Men det er ikke tilfældet her.. For det første har min partner og jeg en færdig skabelon som skal kodes, udover det har vi forretnings/marketing plan og brugbare kontakter. Vi har selv læst medialogi og bsc international business/msc applied economics and finance og mener kort fortalt at vi har alt hvad der skal til her i opstartsfasen minus selve kodningen..  Men alt dette er irrelevant, da dette ikke er vores "Søger programmør opslag". Vi har tænkt at at slå en post op på diverse forums (her under også Amino) og sætte opslag op / sende mais ud til diverse relevante uddannelser. 

Derfor kommer spørgsmålet igen: Hvis jeg skal skaffe denne programmør... til en app der skal kunne mere eller mindre det samme som Tinder. Hvilke uddannelser skal vi så tage ud og sætte vores opslag op / sende mails. ?

@APPudvikleren/Frederik Madsen kan du give mig navnet på nogle af disse forums/facebook grupper?

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal da som udgangspunkt beslutte dig for, hvilke platforme, din app skal laves til. Det er de færreste, som er gode til alle platforme ;-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 61
Fra  APPudvikleren Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige præcis som du selv nævner, at her ligger en udfordring, da man som idetager ikke bliver taget alvorligt.

Det virker til dig og din partner har gjort jer mange gode tanker og overvejelser, så det kan du gå videre med på Facebook-gruppen: Appudviklere i DK
Ellers er UngIværk også et bud, ikke ligeså godt, men det kan muligvis give jer et lead.

Håber du og din partner finder ham i har brug for!

Hvis ikke, så kan vi garanteret hjælpe jer videre. Hvis det er tilfældet, så kan du altid henvende dig på frederik@appudvikleren.dk

Fortsat god dag.

 

Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan også gå specifikt efter nettet

www.udemy.com  har kurser der tilbydes af professionelle indenfor alle grene, både business, marketing og app udvikling

En anden mulighed er www.udacity.com siden her fungerer lidt ligesom udemy men det er hovedsageligt firmaer såsom google og apple der tilbyder kurserne herinde

Til sidst er der www.coursera.com siden her er kurser der udbydes af universiteter fra hele verden, bl.a. Harvard og cambridge :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)