Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan være godt at sælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har tænkt mig at starte et webshop op - problemet er at jeg ikke ved hvad der skal blive solgt?

Er der nogen af jer der muligvis har et par gode forslag til hvad man bl.a. kunne sælge? 

Alt interesser mig.

Tak på forhånd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej alt interessere dig ikke :-) 

ikke i længden, du skal finde produkter som du synes er interessante og tror på og som du vil bruge tid på at sætte dig ind i. Ellers vil jeg tro du ret hurtigt synes det er træls også er det ikke sjovt og have et firma hvis ikke interessen er med. 

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Seriøst hvis jeg var dig så ville jeg starte med at kigge på den side her: http://www.amino.dk/virksomhedsbors/ 

Her får du ikke bare en god ide, men massere af gode chancer for at starte godt fra start, der er nemlig mange som sælger deres webshop grundet personlige problemer.

Men vælg noget du brænder for, det gør det meget nemmere at sælge varen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på om du vil lave noget sejt, eller være rig. Vil du være rig skal du finde noget som ikke pt bliver solgt på nettet, derefter finde ud af hvorfor. Når du har styr på det, så kan du bedre træffe en informeret beslutning. Lav en brianstorm (skriv alle ideer du kan komme på ned) --> evaluere alle ideerne på hvad indtjening er, hvor sjovt der er, hvor meget du lære hver dag, hv.. hvad end der er vigtigt for dig --> Udvælg nogle få og så har du bedre mulighed for at spørge andre hvad de syntes om dine ideer --> Lad det hele ligge i et par dage eller en uges tid --> vend tilbage til dine ideer og vælg så den du bedst kan lide inden for et forudbestemt tidspunkt (en uge eller to).

Håber det hjalp :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard:

Nej alt interessere dig ikke :-) 

ikke i længden, du skal finde produkter som du synes er interessante og tror på og som du vil bruge tid på at sætte dig ind i. Ellers vil jeg tro du ret hurtigt synes det er træls også er det ikke sjovt og have et firma hvis ikke interessen er med. 

Må fuldstændig give Jacob ret. Find noget du interesserer dig for, så bliver det hundrede gange nemmere at arbejde alle de timer du kommer til at arbejde med dit projekt.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)