Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PaymentSolutions.dk er i luften - Feedback søges :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Fra  HOLM TRADING GROUP Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :) 

Efter mange timers hårdt arbejde har jeg nu fået lanceret min nye side www.paymentsolutions.dk :)

Det vil være en stor hjælp hvis i har lyst til at sige hvad i syntes om den, både hvad der er godt og mindre godt. 

Jeg ser frem til at læse jeres feedback!

Med venlig hilsen

Rasmus Holm 

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Jeg så Izettle for første gang for 1-1,5 år siden og tænkte dette bliver stort, konceptet er super fedt.

Først og fremmest er din siden super flot, meget nem overskuelig, og med kom i gang guide... fedt fedt fedt!

lidt kritik herfra :

- din overskrift som buer som en navn på et pizzaria, er ikke så fedt efter min mening.

- måske mangler der en pris sammenlignings guide med andre udbydere, så folk føler sig sikre i deres valg.

- såfremt du samarbejder med en bank eller noget andet som kan løfte dit image, og de tillader du bruger deres navn, så evt. skriv du samarbejder med dem det skaber tryghed, og du har med andre penge og gøre, så masser af tryghed. 

- sidst men ikke mindst, måske spørg dig selv hvorfor er du det rigtige valg, er det pris, tryghed, nemhed eller måske alle 3, det burde måske fremgå lidt tydeligere ( hvorfor kunderne skal vælge dig istedet for andre )

håber du kan bruge mit feed back

Jeg synes jeg kender den template som er anvendt :-) super flot

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Fra  HOLM TRADING GROUP Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for den gode feedback Kristian - det kan jeg helt bestemt! :) 

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart så synes jeg at din overskrift er mere irriterende end sjov for øjet. Det er fonten og det at den buer. 

Jeg synes også at det er underligt at der står "See More" under din overskrift, når resten af siden er på dansk. Det er småting, men noget som jeg lægger mærke til. Og når jeg trykker på "Accepter Cookies", så lukker den ikke gardinet ned. Ved dog ikke om det er min browser.

Men udover det, så er det en flot side :)

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,
Tillykke med din nye website.

Her er noget af det jeg ville overveje:
1. Først når man kommer ind bliver siden blank, kun med accepter cookies & topmenuen. Skyldes banneret har EKSTREM lang loadtid, det vil ødelægge din bounce rate med 100%.

2. Banner billedet er utydeligt for mig (windows 7, Explore) hvilket jeg vil se som useriøst fra et meget seriøst firma der skal håndtere mine betalinger = alt skal spille 100% ellers vælger jer jer fra med det samme.

3. For mig virker siden meget rodet. Kald mig gammeldags men opbygningen med Firmnavn logo + slogan i venstre side, en topmenu med drop down menu, evt. en venstre bars menu og specielt at hjemmesiden ikke er i bred format virker for mig.

4. Teksten i topbanneret når man går ind på en underside er stærk utydeligt.

5. Sæt din menu lidt mere simpelt op: Forside – Produkter & Services – Kontakt. Under produkter og service smider du modtag kort med i zettle, pakkeløsninger og kom i gang guide ind i en drop down. Om smider du ned i en footer.
6. Første side man kommer ind på fanger mig slet ikke, den tror jeg i skal re-tænke helt, i har 3 mål med første side og de første 10 sekunder folk bruger på jeres side ift. jeres produkt: 1. Skab tryghed, i er et firma man kan stole på. 2. Nærhed, i er til at få fat på og man får en professionel men nærværende kundeservice. 3.  I har de produkter jeg efterspørger (skal være listet op simpelt).

Lige et par kommentarer, som jeg håber du kan bruge…

God dag.
R

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trods for "Det skal dog understreget at denne hjemmeside handler selvstændigt, og ikke er godkendt eller certificeret af iZettle." (som i øvrigt indeholder stavefejl) er hele shoppen klistret til med link til iZettle, hvilket kunne foranledige til at tro, at du har en aftale med dem om at reklamere (måske mod betaling?)



Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnet på din shop (paymentsolutions) gør mig forvirret. Troede egentlig det var en affiliate side hvor der blev sammenlignet indløsningsaftaler udelukkende pga navnet.

Efter at have kigget på siden i længere tid er jeg stadig forvirret og er ikke helt med på om du blot formidler, om du er en shop eller om du er producent/udbyder.

Jeg ved ikke hvad det er som egentlig sker, eller hvem jeg handler med.

Den forvirring tror jeg er rigtig rigtig skidt. Tror du vil være bedre stillet med at kalde det "Holm Payment Solutions" Du kan jo godt beholde domænenavnet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)