Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grøn iværksætter søger hjælp til valg af producent

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal have produceret en lingeri kollektion, og er i tvivl om hvorvidt jeg vil bruge Østen eller Europa til produktion, da jeg ikke er interesseret i en masseproduktion.

Er der nogle der har gode råd eller links til hvordan man finder frem til en fabrik / producent?

Håber i kan hjælpe mig- på forhånd tak :-)

MVH Line

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak- et rigtig godt link .

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line,
Hvordan kan det være du ikke vil have "masse-produktion"?

Dit mål er vel alt andet lige vel at sælge "en masse". Uden en bare lidt større produktion er det umuligt for dig at starte noget tekstil op.
Større leverandører, der derved også kan gøre en forskel for din forretning, har krav til minimums såvel som der er lovkrav til eksempelvis ting som kemikalier.
Ved at lave en mindre produktion har du den største risiko for at dine produkter/metervarer bliver købt på det lokale marked hvor der ikke er nogen regler der gælder ift. kemikalier og du derved kan opleve dine kunder klage over udslæt, eller det der er værre. Specielt med lingeri der netop er i hudkontakt er det altafgørende.

Når du starter op med en leverandør, vil jeg anbefale dig på det kraftigste at have styr på din kemi, du kan evt. have en kontrakt med leverandøren om at de skal leve op til REACH kemi forordning der dækker det Europæiske marked med fornuftige, rimelig legelsæt.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)