Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brænder for at starte en smørrebrødsbutik op

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Siversand

Rigtig mange tak for alt den brugbar og nyttig Info, jeg har virkelig brug for det da jo er en ny verden for mig, men jeg har blod på tanden, jeg har butikken, jeg skal bare have den godkendt og så skal jeg en tur i banken og lave en ordenlige kassekridit....;)))

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig til når du har åbnet, så skal jeg gerne komme og bedømme sagerne.

Nu har du selv nævnt din historie, så jeg forventer jo, at det er noget godt smørrebrød og evt. sandwiches.... og ikke mindst hånddeller! ;)

Jeg er selv vognmand og har besøgt min del af disse småforretninger rundt omkring, så jeg har også min erfaring på bagen... bogstaveligt talt. :D

Tilmeldt 18. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lover jeg at gøre MSskovmose, og jo der kommer også sandwich, og helt sikker lune deller, og så kommer der noget jeg lige vil vente med at røbe til jeg har fået tilladelsen, synes selv det er mega cool ide, men tro mig det skal nok blive en top smørrebrødsbutik af den lækrer slags... Jeg kan slet ikke vente med at komme igang....;)

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg godt forstå.

Jeg har selv tænkt tanken et par gange at starte en biks op. Det er dog kun blevet ved tanken. :)

Tilmeldt 18. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Er der nogle herinde som har tjek på om det er nødvendigt med " fedtudskiller" i en smørrebrødsbutik, og hvad man gør med udsugning.

På forhånd tak.

Mvh Thomsen...

Tilmeldt 18. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Er der nogle herinde som har tjek på om det er nødvendigt med " fedtudskiller" i en smørrebrødsbutik, og hvad man gør med udsugning.

På forhånd tak.

Mvh Thomsen...

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomsenkbh:
Er der nogle herinde som har tjek på om det er nødvendigt med " fedtudskiller" i en smørrebrødsbutik

 prøv at tjekke dette link - som jeg læser det er det ikke sikkert du skal - http://www.hjoerring.dk/Erhverv/Virksomhed-og-Miljoe/Spildevand/Fedtudskillere.aspx

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)