Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handel web shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg er en ung knægt, som har nogle ideer til en webshop, men jeg er meget i tvivl om, hvordan man i praktisk griber det an med, at åbne en webshop.
Jeg tænker blandet andet på hvordan man for den bedste og den webshop med flest 2 værktøjer, lovgivninger og krav og hvordan fakturer til kunderne foregår?

Hilsen 
Andreas Gade Gejl 

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas 

Det var godt nok en masse spørgsmål, som umuligt kan besvares, med mindre du kommer med nogle mere konkrete spørgsmål. 

Først og fremmest skal du finde et produkt du ønsker at sælge. Dernæst bør du undersøge markedet, og de potentielle indtjeningsmuligheder. Hvis du stadig er tændt på at sælge den pågældende produkttype efterfølgende så venter der et større arbejde forude, ift. opsætning af webshop, valg af betalings geteway osv. 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gadegejl

Prøv at oprette en gratis shop hos smartweb. Så kan du lege med den i 30 dage uden det koster dig noget, og måske på den måde finde ud af om det er noget for dig. Med hensyn til faktureringen, så tror jeg de fleste bruger en standard integration til economic hvor de fakturer deres kunder fra. Men ellers er der også nogle shops der kan danne fakturaene for dig :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Den bedste måde, hvorpå du kan løse din problemstilling, er ved at springe ud i det. Som der bliver nævnt, opret en gratis prøveperiode, på en webshop. Lovgivningen er simpel. Google vil kunne besvare det meste. Informationssøgning er nøgleordet for dig, og det skal du gøre brug af.

Skriv endelig hvis du ønsker svar på andet.

Mvh.

Kasper 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)