Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produceret kollektion i EU

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vi er på jagt efter nogle som har kontakt til sportwear manufactor i EU? Vi har fået lavet en masse i Kina, men vil gerne have en leverandør tættere på så vi bedre kan holde kontrol med produktionen. Nogle som kender gode fabrikker og de skal kunne arbejde med compression, polyester, viscose/cotton og andre blends i stof.

Giver gerne en god flaske vin eller et par stykker for den rigtige kontakt.

Mvh

Nikolaj

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som kan hjælpe?

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Vi tilbyder udvikling af dine designs prisbilligt i Polen, fra dine tegninger og til mønstre, prototyper og samples. Og hvis du blive tilfreds, kan vi fortsætte med serieproduktion på en Polsk systue.

Du har den sikkerhed at det polske retssystem samarbejder tæt med den dansker under EU, så både dine copyrights og din kontrakt med os blive beskyttet ligesom du har produceret i Danmark, men meget billigere. Forsendelser/transport er ikke så dyrt, det er "flexible" at producere så tæt på Danmark (det kan bestemme succes eller nederlag), og "made in Poland" (forstået som "Made in EU") sælger dine produkter langt bedre sammenlignet med "made in Asia".

Vi kan også forsøge at finde stoffer og tilbehør som du bruger i kollektionen hos de polske producenter/leverandører langt billigere end i Danmark. Det samme med logo labels og vedligeholdelses labels.

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen i den højeste kvalitet af udenlandske ordrer. Du kan kontakte mig på leszek@filmfactory.pl

Mvh.

Leszek 

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej leszek

Jeg har skrevet mail til dig, og mange tak for dit svar.

Mvh

Nikolaj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)