Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sengesæt god ide ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste har solgt et par "ok" kvalitets sengesætte på nettet efter  kundens størrelse-ønske. Hun har intet tjent på dem faktisk.

Men hun fornemmer, der er interesse for dem.Hvis hun havde flere farver at tilbyde,.og design. Hun skal i hverdfald ikke sælgedem  dyrt...de skal koste 300kr

ska hun bare købe flere farver hjem og  lave en webshop... 
 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvorfor ikke prøve det af, hvis det ikke koster så meget i startudgifter.

Evt kunne i sælge det på Trendsales.dk for at se om der er et marked for det, og så bagefter starte en webshop. Jeg startede selv på Trendsales med at sælge mine ting, og har nu min egen lille webshop.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet 2 dage på trendsales og dba.dk - menikke har hørt fra nogen endnu!

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

justrun:

Har prøvet 2 dage på trendsales og dba.dk - menikke har hørt fra nogen endnu!

Der skal meget mere benarbejde end 2 dage før du får succes ;)

Husk som tommelfingerregel at kunderne ikke kommer af sig selv, du skal ud til dem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En måde at afsætte dem på kunne også være, at lave en hjemmeside der præsentere dem rigtig flot, og så sælge dem over, som i nævner trendsales/dba. Alternativt, kan hun jo i starten bare lægge sine kontaktoplysninger ud på en eventuel præsentationsside, hvorfor folk kan kontakte hende direkte og lave en "bestilling". Det er en meget billig måde, at teste om man kan skaffe kunderne til, at lave et mere avanceret set-up, og stadig tjene penge på sigt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)