Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hvor jeg skal uddele flyers

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg har i lidt tid overvejet at tilbyde min hjælp til ældre mennesker når det kommer til brug af computer, og har nu lavet nogle flyers som jeg vil dele ud. Men da min målgruppe er ældre mennesker vil jeg helst undgå at dele ud til dem der har helt styr på det. Så hvis der er nogen der har en ide til hvordan jeg afgrænse uddelingen lidt, så jeg kommer til at dele ud til ældre mennesker, ville jeg blive meget glad. 

Mvh. Tobias :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Hvad med at finde en ældrebolig, og så smide en flyer i alle postkasserne? Eller stå foran Brugsen om formiddagen/eftermiddagen og dele ud til ældre mennesker!

Eller find en bingo klub, og prøv at lave en aftale med dem. Måske kunne de overtales til at du må ligge en bunke flyers ved indgangen, hvis der bliver udloddet en gratis service af dig i deres spil :)

Hilsen Simon

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, super god ide, tak for det :-) Der ligger faktisk en bingo klub ikke så langt væk derfra hvor jeg bor :-)

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker lige umiddelbart dit lokale bibliotek.

De plejer i forvejen at have nogle "PC kurser" til ældre, som bibliotekarerne står for. Mon ikke du kunne få lov at stille nogle deroppe?

Natasha 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Natasha:

Jeg tænker lige umiddelbart dit lokale bibliotek.

De plejer i forvejen at have nogle "PC kurser" til ældre, som bibliotekarerne står for. Mon ikke du kunne få lov at stille nogle deroppe?

Natasha 

dette er modsigende ,, da han vil tjene på de ældre, som på biblio for tilbudt det samme gratis.

Men en efterservice vil være på sin plads enten telefonisk eller direkte besøg.

Og igen hvornår er man ældre ?

Min egen mor er 85 og fyrer den af med total netbank brug , betalinger og køb,  scanninger, mails, søgninger  o,s,v,  -  men er der en lille sten på vejen ...så er det sgu ups. og hun står helt stille...

Det du skal gøre er at lave fullservice til at afhjælpe deres problemer, nærmest nu og her.

Klart at deres Svigersøn / datter måske kan løse problemet om en uge eller to  -  men det vil de sgu ikke vente på..

Så bliv problemløser istedet for hjælper...

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er overhovedet ikke selvmodsigende, på biblioteket  kan de få hjælp til at oprette en email...og så ikke så meget andet.

Det ville da være fint, hvis de kunne henvise dem videre, hvis de havde brug for mere.

Natasha

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er selvmodsigende eftersom der er ingen ældre, som blot anskaffer sig en PC uden også at have sikret sig, hvordan denne så kan bruges og der findes der masser af gratis kurser til.

Og desuden må det offentlige nok heller ikke udvælge private commicielle dele 

Men filmen knækker hos den ældre, når denne har et rimeligt almindeligt PC problem og her er en service yderst relevant.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)