Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med Trustwave.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have udfyldt en masse spørgsmål på Trustwave.com omkring mit website så jeg kan modtage kortbetaling. Desværre har jeg næsten ingen forstand på ret mange af de spørgsmål og vil høre om der er nogen der kan hjælp med, at besvare dem eller har erfaring med Trustwave.com ?

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig men jeg er havnet i samme situation. Det er jo fuldkommen voldsomt hvad de forventer at man som ejer ved. Det kræver ekstraordinære tekniske kompetencer at besvare alle de spørgsmål.

Et dilemma opstår i at man ikke umiddelbart kan hyre en konsulent, for i det øjeblik man gør det overtræder man de ufatteligt mange krav de har.

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Supertankeren:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig men jeg er havnet i samme situation. Det er jo fuldkommen voldsomt hvad de forventer at man som ejer ved. Det kræver ekstraordinære tekniske kompetencer at besvare alle de spørgsmål.

Et dilemma opstår i at man ikke umiddelbart kan hyre en konsulent, for i det øjeblik man gør det overtræder man de ufatteligt mange krav de har.

Det vil koste mig 6250 kr., at leve op til deres krav, har jeg fundet ud af.

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Supertankeren:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig men jeg er havnet i samme situation. Det er jo fuldkommen voldsomt hvad de forventer at man som ejer ved. Det kræver ekstraordinære tekniske kompetencer at besvare alle de spørgsmål.

Et dilemma opstår i at man ikke umiddelbart kan hyre en konsulent, for i det øjeblik man gør det overtræder man de ufatteligt mange krav de har.

Skriv en pm til mig, så har jeg fundet en der kan hjælpe dig med det og kan guide til, hvad du skal gøre (Er også ved, at hjælpe mig)

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet en PB

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke modtaget en? Kan du ikke sende mig en mail til info@jegelskergarn.dk ?

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sender straks... 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad vil i bruge trustwave til?

det er ikke nødvendigt for at have kortbetaling,

de fleste bruger en færdig gateway

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke til noget der er "færdigt". Derfor starter man med at finde en løsning.

I mit tilfælde har jeg gang i 6-7 forskellige løsninger og prøver simultant at få bare én af dem til at virke. Senest 2checkout... som vel er "en færdig løsning".... men dét ér det så bare ikke alligevel når det skal integreres i en Magento webshop man selv administrerer og selv har ansvaret for webhostingen også.

Og her kommer Trustwave ind i billedet... og gør det møgbesværligt...

At henvise til "en færdig gateway" er nemmere sagt end gjort. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

QuickPay

Epay

DIBS

Det er tre færdige gateways. - De har alle et API du nemt kan indbygge i dit site, hvis ikke der findes et modul (Hvilket der sikkert gør). - De to første har da moduler til Magento?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)