Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trække udgifter fra i Skat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er i gang med at lave en businessplan og udregninger omkring at starte en computer-service forretning til en fast pris på 130 kr. i timen uanset problemet. Jeg arbejder hjemmefra, og har et par spørgsmål i den forbindelse. Kan jeg trække udgifter til strøm fra i skat? Jeg tænker der skal vel en selvstændig måler på de kontakter jeg bruger, nu når jeg ikke har lokaler til det. Jeg er i tvivl om man overhovedet kan trække en udgift som strøm fra i skat? I så fald hvor meget ville det være?

Mvh Mads

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er, at det kan man -men det lidt længere er, at man jo gerne skal ha en rigtig god baggrund for at kende prisen. Taler vi en alm, computer og ikke noget stort strømkrævende server-værk - så ville jeg ikke gide. Ellers er reglen - som jeg husker tallet - at du kan trække forbrug ud over 2.000 KW i en lejlighed fra - og over 4000 KW i et hus. Mit gæt er, at det nok er mere besvær end det smager godt - men kan du redegøre for et regulært firma forbrug - så er den OK

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er, at det kan man -men det lidt længere er, at man jo gerne skal ha en rigtig god baggrund for at kende prisen. Taler vi en alm, computer og ikke noget stort strømkrævende server-værk - så ville jeg ikke gide. Bimåler måske - Ellers er reglen - som jeg husker tallet - at du kan trække forbrug ud over 2.000 KW i en lejlighed fra - og over 4000 KW i et hus. Mit gæt er, at det nok er mere besvær end det smager godt - men kan du redegøre for et regulært firma forbrug - så er den OK

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)