Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et online-salg har taget en uventet drejning

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som flere har nævnt, så har du fokus det forkerte sted.

Du kan betragte din hjemmeside/system som en færdselsulykke der kræver førstehjælp.

Det aller første du skal gøre er at standse ulykken så den ikke kan udvikle sig til noget langt værre. Dette har du ikke gjort, så nu er ulykken blevet større, da endnu en kunde har bestilt billige vare og påført dig ekstra tab. 

Luk siden og få lokaliseret problemet. Dernæst skal du køre en række tests, inden den offentliggøres så du er sikker på at fejlen ikke gentager sig. 

Hvis du fortsætter i samme spor, kan du ende med at jagte utrolig mange kunder der alle har købt billige vare, og hvor meget tid og økonomi har du så tilbage til at drive forretningen??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg synes der er noget interessant her. Hvilken pris vises på din egen side?

Hvad Pricerunner viser på deres side er jo ikke din hovedpine. - Og man skal jo ind om din side for at købe. - Hvis prisen også er forkert her, ja så hænger du på den.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tech-Supply:

Jeg er sådan set kommet her på amino for at kunne få hjælp til forskellige ting omkring virksomhedsdrift, og ikke flabede kommentarer omkring at jeg sidder og hyler.

jeg spørger fordi jeg er i tvivl, så hvis det er et problem kan du lade være med at svare på mit indlæg. Det er ikke alle der er lige dygtige til det her, så du kunne tage og give et skub med på vejen istedet for det fis der.

Det har intet at gøre med at være flabet, det handler om, som du selv skriver, at du er kommet for at få hjælp, og det er blevet nævnt flere gange at du burde lukke siden og få ud bedret det problem du har, som tydeligvis ikke er udbederet i nu, hvis du ikke selv kan se problemet i, at du sidder og spørger folk til råds om hvorvidt kunder har ret til det de har købt i din shop, til den angivene pris, gang på gang, i stedet for at tage fat om selve problemet, så lytter du jo alligevel ikke til hvad du bliver rådet til vel.

God weekend! 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)