Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering i Dinero: Salg af online videoer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er totalt nybegynder i Dinero og har derfor et spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe med:

Jeg sælger videoer via Vimeos tjeneste "On demand". Tjenesten fungerer på den måde at vimeo får 10 % af hvad den video jeg sælger koster. Desuden er der et transaction-gebyr som jeg heller ikke får. Alle de salg jeg har i løbet af en måned samles i en overførsel, som jeg så får fra vimeo måneden efter.

Mine spørgsmål er derfor: 

 - Hvordan skal jeg indføre disse salg i Dinero - skal jeg lave et salg på 100 %, og så et "køb" på de 10%+gebyr som Vimeo skal have igen (i praksis udbetaler Vimeo jo kun det jeg skal have)?

- og skal jeg indføre hvert enkelt salg, eller kan jeg godt bare gøre det en enkelt gang om måneden?

På forhånd mange tak for svar!


Mvh

Frederik

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

kan det virkelig passe at ingen har et input her? Eller har jeg været uklar i problemstillingen? :)

Mvh

Frederik

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikT:

Hej.

Jeg er totalt nybegynder i Dinero og har derfor et spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe med:

Jeg sælger videoer via Vimeos tjeneste "On demand". Tjenesten fungerer på den måde at vimeo får 10 % af hvad den video jeg sælger koster. Desuden er der et transaction-gebyr som jeg heller ikke får. Alle de salg jeg har i løbet af en måned samles i en overførsel, som jeg så får fra vimeo måneden efter.

Mine spørgsmål er derfor: