Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket forsendelses firma anbefaler i indenfor webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi sidder i en forsendelses-jungle og er i tvivl om hvilken fragtfirma vi skal vælge for at sende pakker rundt omkring i landet.

Hvad anbefaler i? Vi snakker om pakker som vejer max 4-5 kg 

Kh

KTS

Fra København
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry max 3 kg :)

Fra Vester Tirsted
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køber kun på nettet, hvis jeg kan få det tilsendt med post Danmark. De andre stoler jeg ikke på. :-(

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Post DK og GLS pakkeshop hvis det er B2C. Ellers DPD eller GLS. Men Post DK er næsten et must hvis det er B2C. Det er der stadig rigtig mange der foretrækker.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra København
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der forskel på Post Danmarks forsendelses priser når man er en virksomhed kontra forsendelses pris hvis man sender pakker som privat kunde? 

Vi vil jo gerne yde den billigste forsendelsespris til vores kunder evt inkludere den. 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er der ikke forskel på prisen, medmindre du laver en erhvervsaftale med dem.
Det kræver dog x antal forsendelser hver måned for at få en fornuftig løsning med dem :)

Vi bruger selv PostDanmark med pakkelabels.dk som "mellemmand" og det fungerer super fint.

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakkelabels.dk kendte jeg ikke, hvad er fordelen ved at bruge dem udover samlet månedligt regnskab?

Kontra en erhvervsaftale med postdanmark?

Kontra køb af pakkelabels online på post.dk/guloggratis etc.?

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man sender nok pakker, er det så muligt, at kunne sende billigere end hvad man kan via pakkelabels.dk ? 

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 84
Fra  Krimi Nyt Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jo flere pakker jo større "mængderabat". De store tøjshops med millionomsætninger får nok sendt deres pakker for 20-30 kr.

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Aftalen man kan få hos post danmark handler udelukkende om mængden man sender.

Vi kunne ikke engang få en erhvervsaftale med bare lidt nedsatte priser, men blev anbefalet at købe pakke labels på post.dk eller posthuset (som altid har 15min. kø!!).

Jeg kendte ikke pakkelabels.dk før jeg så denne tråd, men vi har i en periode benyttet gul og gratis som har en service der giver samme pris som pakkelabels.dk. Sidstnævnte er dog lidt lækrere udformet og månedlig afregning mv. gør at det virker ret attraktivt for os.

Medmindre andre har bud på en endnu bedre løsning?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)