Hej Allesammen! |
Hej Simon
Hvis i foralvor skal ramme jeres målgruppe, så skal i nok bruge lidt tid på, at sætte jer ned og definere den (segmentering). Hvis i har en bred målgruppe, så se om den ikke kan deles op i flere segmenter og så kan man målrette markedsføringen efter det enkelte segment, som man vælger at gå efter.
Nu siger du, at i søger bloggere, youtube kanaler og Facebook sider, som kan anmelde jeres produkt. Du nævner så også, at det helst skal være gadget anmeldere, hvilket jo i jeres tilfælde virker logisk nok.
Men...
Når jeg ser jeres produkt, så er det vel ikke vanvittigt teknisk? Det er en dock og jeg går ud fra, at den kan hvad den skal kunne. Derfor vil der nok ikke være så meget "kød" på en anmeldelse. Jeg vil nok mere fokusere på det rent designmæssige, som i jo gør mega godt. Ligesom i har gjort med Katarina Natalie, som har fokuseret på at lave billeder, hvor docken er i fokus i forhold til indretningen. Man skal måske gå efter noget mere i den stil. Man kunne dog også gøre begge dele, hvis i vurdere jeres målgruppe til at være meget bred, men pas på med, at vælge en for bred målgruppe, da den kan være meget svær at ramme.
Hvis i vælger en bred målgruppe, så se om i ikke kan få den delt op i nogle mindre grupper (segmenter).
Jeg håber det kan bruges.