Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Manglende salg på webshop?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd; få nu en eller anden prof. til at gennemgå og rette/tilpasse dine tekster - der er bare så mange fejl i dem.

Hvis ikke man selv kan skrive et fejlfrit dansk, må man få andre til at se på det, hvis man vil højne troværdigheden.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Et godt råd; få nu en eller anden prof. til at gennemgå og rette/tilpasse dine tekster - der er bare så mange fejl i dem.

Enig med Fru Hartmann

Og så sad jeg lige og kiggede på en sleep-pod. Ville lægge en i kurven, men skal vælge variant først. Og det kan jeg åbenbart ikke få lov til..... Der sker intet, når jeg klikker på pilen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået begge rettet igennem. Tak for jeres opmærksomhed :)

Nu skulle alt gerne være OK :)

Mvh.

Sevde

Fra Valby
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Siden er rigtig fint sat op og ser indbydende ud.

Jeg er på ingen måde ekspert men tog lige et kig alligevel. En af de ting der virkelig springer i øjnene er de (undskyld) rigtig mange både stave og grammatikfejl, det gør hurtigt siden utroværdig og uprofessionel, så det ville jeg rigtig hurtigt få ordnet :-) Teksterne ville jeg i det hele taget arbejde noget mere med så de bliver indbydende og sælger varerne bedst muligt.

Held og lykke med det

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sabrina Jensen:
En af de ting der virkelig springer i øjnene er de (undskyld) rigtig mange både stave og grammatikfejl, det gør hurtigt siden utroværdig og uprofessionel, så det ville jeg rigtig hurtigt få ordnet :-) Teksterne ville jeg i det hele taget arbejde noget mere med så de bliver indbydende og sælger varerne bedst muligt.

Helt enig. I bagklogskabens klare lys havde det nok været bedst at vente med at gøre siden tilgængelig, før den var helt oppe at spille. Det kan sagtens være potentielle kunder ( i hvert fald er der en Smile), der er blevet afskrækket af mangelen på orden og overblik.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa Childhoood :)

Det er en fin shop i har, her er mine ideer til et bedre salg:

- skab et overblik over produkt-kategorierne, jeg har vanskeligt ved at se hvilke produkter i tilbyder. I stedet for brandnavne, er jeg meget stor tilhænger af de rigtige ord som: overtræksbukser, nederdel, babytøj osv.

- blog og indhold. Hvis i gerne vil kommunikere med forældre er det en god ide at give dem noget gratis, Jeres Facebook bærer præg af: "Køb dit og dat".. I kan med fordele skabe en blog på Jeres shop, hvor i deler en masse god viden som forældre (måske førstegangs-forældre) ville elske. Facebook handler om dialog med kundegruppen og den tager ofte måneder at opbygge, men det betaler sig i det lange løb.

- Få flere produkter og mange varianter. Jeres målgruppe er nok ofte kvinderne, de vil gerne kunne vælge i mellem forskelligt.

- Giv det tid. En god tommelfingerregel er at en online shop, som Jeres der er i hård konkurrence med alt fra Bilka til Babysam, kan let tage et eller to år at køre op. Derfor er det så vigtigt at i får skabt en værdibaseret dialog med målgruppen. 

- PS. Dankort osv. er ligegyldigt om et par år. Når mobil betaling er muligt for alle, skal du have det :)

God vind,

Martin

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu kører jeg selv en dandomain webshop med flere ordrer dagligt. Jeg vil gerne hjælpe dig.


Kan du ikke smide mig en mail, så kan vi tage en snak om hvordan vi løser dit problem. kan hjælpe utrolig mange stedet og give dig konkrete råd og idéer du let og hurtigt kan sætte op i din dandomain webshop. Send mig en mail på mads @ babytoys.dk!

De bedste hilsner

Mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så har jeg fået en ekspert i at se teksterne igennem og alt skulle nu gerne være klar :-)

Og får i den kommende uge nye produkter der vil give helt klart et større udvalg :)

Godt at høre Birthe :))

Mvh.

Sevde

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)