Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Manglende salg på webshop?

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Funguide Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om at manglende dankort er en kæmpebarriere.

Men jeg tænker også at selve sortimentet er problematisk, der er meget få produkter at vælge imellem og det giver ofte en svag konvertering.

Samtidig er jeg ikke ekspert i babytøj, men er det et kendt mærke du forhandler?

Generelt har "ukendte" mærker det svært, da de har få søgninger på brandet på Google og brede søgetermer som babytøj vil generelt performe lavt.

Hvis jeg var dig ville jeg pause min annoncering på facebook og google indtil du har dankort klar.

Og måske skulle du overveje andre kanaler. Jeg ville da overveje shop2give forslag om at få dine varer på hendes site - det kan der jo ikke ske noget dårligt ved.

Ellers kan man lade sig inspirere af: 

http://politiken.dk/oekonomi/virksomheder/ECE2407617/17-aarige-cecilie-har-bygget-en-millionforretning-paa-et-par-gamle-shorts/

Mvh

Jens

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det er nemlig ikke kendte mærker. Og det er også det jeg fortæller. Nye og kvalitetmærker. :-)

Ja, droppede sidste uge møg facebook reklamer... Satser nu på google :)

Sortimentet... Ja, har i nogle produkter i én størrelse. Det skal jeg nok lade være med næste gang. 

Men derudover har jeg også andre med flere størrelser. Det var bare for at se hvad der solgte mest også bestille mere.

Tak for jeres råd.

PS: Stor sandsynlighed for at jeg får svar fra NETS i denne uge :D

Man skal lige ringe og spørge om hvor langt de er med ens ansøgning. :-)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, en butik, hvor man ikke kan betale - og sådan føler mange det - er ingen butik. Så vent med at markedsføre dig, indtil man virkelig kan købe og betale. En dårlig oplevelse kan være nok til at jage en potentiel kunde væk.

Og så har du altså nogle udfordringer omkring søgemaskineoptimering, når du ikke har kendte mærker.

Jeg siger ikke, det er umuligt eller helt forkert, men det kræver noget fantasi og lidt "kombinationsevne" at få folk til at finde dig.

Skal folk søge på billigt/slidstærkt/specielt børnetøj, kvalitetstøj til børn, økologisk babytøj, nyt brand osv. osv. Og hvordan får man dem så til det? Og hvordan kommer du så frem på netop de søgninger, du har valgt?
Det er bl.a. der, din udfordring ligger - og der, du nok bør have en seo-kyndig ind over.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har lige fået nogle prof. banner og nogle rettelser så jeg vil egentlig gerne høre jeres meninger igen? :-)

Men har STADIG ikke hørt noget fra NETS... :-( regner med at det bliver i næste uge.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg endelig en aftale med NETS :D 

Og er gået igang med Google Adwords :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Childhoood.dk:
Som sagt har jeg endnu ikke fået tilladelse fra nets. :( Det står også at den IKKE ER KLAR ENDNU... 

 

Man skal jo ikke være nogen Sherlock Holmes for at finde ud af at det er derfor ingen køber noget i din shop.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Men har fået det nu heldigvis - så der vil forhåbentlig være nogle kunder? :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Childhoood.dk:
Men har fået det nu heldigvis - så der vil forhåbentlig være nogle kunder? :)

 

Ja det er godt, men håber du også har fået Analytisc, det er en MEGET MEGET stor fejl og ikke bruge det, da du går glip af værdifuld information. Har du det nu kan du jo nemt se om du får flere kunder/salg og hvis ikke kan du også se hvad der går galt.

 

Mvh

Frank

 

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jo det har jeg da heldigvis :)

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)