Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskort - kan man forstå det som "underskrift/godkendelse af aftale"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Heps...

Jeg ville lige forhøre mig, vi skal sælge medlemsskaber - og derfor er det vigtigt at vide om vi må gøre det (som vi har i sinde)

Det er kort sagt medlemsskaber, og vil forhøre mig om de forskellige regler og lovgivninger inden for området.

Hvis jeg feks sælger et medlemsskab til dig, og fortæller dig betingelser og retningslinier mundtligt, kan DU så godkende ved at betale de hmmm 50 kroners månedlige "kontingent"

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hallo???

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er ikke sikker på, at du får så mange svar på lige dette spørgsmål i "Hardware & Gadgets"-forummet ;-)

Men kunden skal altså tegne er abonnement, som han ikke får noget skriftligt på - og du ikke har noget bevis på, at han er indgået i - udover en betaling på 50 kr? Kan godt se for mig, at det kan komme til at give dig problemer med mulige utilfredse medlemmer. Er der en bestemt grund til, at du ikke vil have det på skrift? Hvor (fysisk) vil du sælge medlemskabet? 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det kan du ikke.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Elmkvist Snabe:

Hej

Er ikke sikker på, at du får så mange svar på lige dette spørgsmål i "Hardware & Gadgets"-forummet ;-)

Men kunden skal altså tegne er abonnement, som han ikke får noget skriftligt på - og du ikke har noget bevis på, at han er indgået i - udover en betaling på 50 kr? Kan godt se for mig, at det kan komme til at give dig problemer med mulige utilfredse medlemmer. Er der en bestemt grund til, at du ikke vil have det på skrift? Hvor (fysisk) vil du sælge medlemskabet? 

En aftale indgaaet mund til mund er vel ligesaa bindene som paa skrift?

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er teori. Prøv du at gå i retten på den :)

Venligst

Brian Phillip

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:

Peter Elmkvist Snabe:

Hej

Er ikke sikker på, at du får så mange svar på lige dette spørgsmål i "Hardware & Gadgets"-forummet ;-)

Men kunden skal altså tegne er abonnement, som han ikke får noget skriftligt på - og du ikke har noget bevis på, at han er indgået i - udover en betaling på 50 kr? Kan godt se for mig, at det kan komme til at give dig problemer med mulige utilfredse medlemmer. Er der en bestemt grund til, at du ikke vil have det på skrift? Hvor (fysisk) vil du sælge medlemskabet? 

En aftale indgaaet mund til mund er vel ligesaa bindene som paa skrift?

Den er lige så bindende, men problemet er bevisførelsen.

Hvis der opstår tvister, så siger du, at X var hvad vi aftalte, mens modparten siger, at det har han ikke hørt før. Her kan du få meget svært ved at finde beviser, der understøtter din påstand.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

den kan du lige så godt regne med at tabe - folk kan bare stoppe indbetalingerne og du vil ikke vinde den i retten hvis ikke du har bevis for, at de ved de har indgået en sådan aftale er min klare bedømmelse.

Iøvrigt er det vel også god stil, at sikre sig, at folk ved hvis de tegner et abonnement og ved for hvilken tidsperiode og pris

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)