Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sportsketcher og fodbolde med logo hvordan sælger jeg dette koncept

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen, håber I har nogle gode idéer....

Som del af vores koncept tilbyder vi sportsketceher og fodbolde med kundensfirmalogo på.  

Det kan være Tennis, Badminton eller Qianball eller fodbolde som gave til medarbejdere eller forretningsforbindelser.

Jeg mangler bare idéer til hvordan vi markedsfører dette, kan I hjælpe? 

Indtilvidere har vi kun en beskrivelse på vores hjemmeside www.enjoysport.dk

 
 
 
 
 
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange store virksomheder har egne interne sportsforeninger, det kunne være oplagt at tage fat i dem.

Men, som aktiv bruger af tennis ketchere, er jeg noget skeptisk overfor om konceptet holder. Det er meget individuelt hvilken tennis ketcher som den enkelte spiller foretrækker og udvalget er enormt. Så jeg tror at det vil være vanskelligt at få noget masse produktion i gang.

 Fodbolde er derimod en god og sjov ide.

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din kommentar!

Det handler ikke så meget om at få produktionen igang for det er den allerede i Kina hvor de har stor succes med konceptet. Det handler derimod om komme igang på det Danske og Europæiske marked.

Ved du evt. hvordan jeg finder frem til de virksomheder der har egen sportsforening?

God Weekend

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte ikke på en produktion af ketcherne, men mere på at få lavet trykket... Ketcherne tror jeg du får svært ved at sælge hvis ikke det er de rigtige mærkevarer som brugerne kender i forvejen. Brugerne er meget mærkebevidste.

Jeg ved ikke hvordan du finder sportsforeningerne, men de fleste store virksomheder har en. LAver du en søgning på firmasport dukker der en masse foreninger op.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)