Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fraflytning af lejlighed

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
I min kontrakt står der under $11 at min fraflytning vil koste 36.000 kr. Er dette lovligt at skrive det? Jeg har boet i lejligheden i 2 år,

Hvorfor accepterede du det for 2 år siden?

Glemte du at læse kontrakten?

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde ikke noget sted og bo, og havde boet og sovet hos venner igennem 3 måneder. Men synes ikke det er relevant for mit spørgsmål, hvorfor jeg skrev under på kontrakten.

mvh Mads

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du betalt i husleje? da mange betaler alt for meget i husleje hos private udlejere? du kan klage over din husleje hvis den er for stor i forhold til hvad andre betaler for en lignede lejlighed.

udlejer må eks. ikke sige at han udlejer en ejerlejlighed og betaler eks. 8000 kr, så det skal du som min. betae i leje, du kan kan heldig at du kun skal betale 5000 kr? så kan du kræve de penge tilbage du har betalt for meget Hvis du klager til http://husklage.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Tror at min næste tråd vil handle om børnepenge Cool

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mange tak for alle de inputs der har været. Jeg tog til en advokat og spurgte ham om de forskellige problematikker. Da jeg sagde han ville have 36.000 kr grinte han bare, og sagde ja den har jeg hørt før- Advokaten sagde at §11 for udlejer er en ren legeplads, hvor de skriver alle mulige vanvittige ting. Selvom man underskriver strider mange af tingene stadigvæk imod lejeloven, og er derfor ikke gyldige, selvom der er skrevet under. 

Rigtig god weekend.

Mvh Mads 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)