Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mener om du kan finde den på google, så prøv at søg efter andersdraeby du dukker op som nummer et her ! :)

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke keywords vil du gerne findes med i google

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du gøre på rigtig mange måder, og det ville slet ikke give mening at skrive det hele ned i et forumsvar, da spørgsmålet vil blive stillet igen senere, imorgen og dagen efter. 

Er du seriøs omkring det, så tag at læs SEO-LEX af Thomas Rosentand. Eller én af de mange gratis e-bøger, der ligger rundt omkring på nettet. (Dog er de nogle af dem outdated, men teorien holder stadig)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, Dette er en verden som du aldrig bliver færdig med at lære om. Gør som Marcus skriver, og få læst noget om det på nettet. Du kan starte ved at søge på google efter artikler om SEO, så er du igang. Held og lykke med det :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at læs en bog og få en grundviden for tror det vil blive en meget lang debat hvis du skal have alle tips her ;)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har googlet "søgeoptimering" og fundet ud af, at der er utroligt mange bloggere derude, der anbefaler, at man fx logger sig ind her på amino-debatten og smider et link til sin hjemmeside. Det skulle føre til, at google hurtigere opdager én, når man har oprettet en ny hjemmeside.

Jeg har allerede i 9 år haft en hjemmeside, der ranker rigtig godt. Nu har jeg imidlertid lavet et slags online visitkort http://anettedalum.wordpress.com som jeg gerne vil have kan søges frem på mit navn, "Anette Dalum."

Er der nogen, der kan svare på:

1. Er det rigtigt, at det hjælper at smide links her på debatten og hvordan forholder folk sig til det? På sin vis er det jo en slags spam - men man kan selvfølgelig også se på det som en måde, vi allesammen hjælper hinanden på.

2. Har det betydning for Google, at jeg ikke har købt mit eget domænenavn, således at "wordpress" indgår i det?

På forhånd tak!

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo nøjes med at have et link i din signatur, også bidrage med nogle gode indlæg til debatten. Det er jeg helt sikker på, at der ikke er nogen, som har noget imod. :)

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Doktordalum:
1. Er det rigtigt, at det hjælper at smide links her på debatten og hvordan forholder folk sig til det? På sin vis er det jo en slags spam - men man kan selvfølgelig også se på det som en måde, vi allesammen hjælper hinanden på.

Hvis du opretter indlæg udelukkende for at "smide et link", så er det ikke "en slags spam" så er det spam og det bliver slettet lige så hurtigt vi opdager det.

Istedet bør du lægge dit link i din signatur og så ellers bidrage til debatten med gode og relevante indlæg.

Du kan se hvordan du laver din signatur her: http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-amino-signatur-og-hvordan-laver-jeg-den.aspx  

Held og lykke med din blog
/Brian

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak! Sikke hurtigt, der var nogle, der svarede :-)

Jeg vil skynde mig at få lavet mig en signatur, selv om det -så vidt jeg kan se- kræver, at jeg enten har skrevet 25 indlæg eller opgraderer til plus-medlem.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)