Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken ecommerce løsning bør jeg vælge med mine krav?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med oprettelsen af min første webshop og skal derfor bruge et ecommerce system som opfylder mine krav. Jeg er dog i tvivl om hvad jeg bør vælge da jeg er ret ny i gamet.

Jeg kommer til at sælge et fysisk produkt, som eksempel kan vi tage slikkepinde.

Det skal være muligt at vælge forskellige størrelser; stor, lille eller medium og det skal være muligt at vælge smag;jordbær, cola, æble osv.

derudover skal der være mængderabat så hvis man køber 10 stk får man 5 % rabat, køber man 10 får man 7,5% rabat, køber man 15 eller derover får man 10% rabat. (Se vedhæftede billede)

Hele websitet kommer til at være centreret meget omkring den mængderabat man kan opnå samt andre tilbud, eksempelvis: "Køb 10 slikkepinde og få en gratis pakke bolcher med" Mine tanker er lidt i stil med den måde som www.bulkpowders.co.uk har valgt at lave det på.

Hvilket ecommerce system vil i anbefale ud fra mine behov? Jeg er åben for forslag det må bare ikke kræve alt for meget kodning da jeg til dagligt er under uddannelse.

Og nej, min webshop kommer ikke til at sælge slikpinde, kosttilskud eller andre fødevarer :-)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk de fleste shops kan det du beskriver. Men ellers prøv at oprette en demo hos smart web. Du kan prøve den gratis i en måned. :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)