Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode sider til link building?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Fra  TeKompagniet IVS Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg er ret ny i faget og forespørger lidt tips og tricks til SEO.

Har I en top 10 over gode sider til Link building?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke så mange muligheder tilbage. Efter hvad der siges, så virker link kataloger ikke mere. Artikel databaser skulle heller ikke have den store effekt. Men hvis du kan finde nogen bloggere hvor du kan få lov til at skrive gæste indlæg, så skulle det vidst virke endnu :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej klaude

Du skal være velkommen til at benytte min side 123link.dk for gratis link Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh.... betragter google ikke linksider som dine som  webspam ? Hvis de gør så bliver han straffet for det og ryger endnu længere ned på listen

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en fornuftig liste her: http://www.startupbootcamp.dk/artikeldatabaser-til-linkbuilding-og-trafik/ 

Det er begrænset med værdi du får - men mine erfaringer siger, at du godt kan få lidt værdi fra disse artikelkataloger. Især dem med højeste PD, PA og PR

Du ender dog ikke på side 1 ved at skrive artikler på disse - men ligesom du engang imellem sagtens kan spise burger king - så kan du også godt bruge disse kataloger - du skal bare huske - at du også skal spise sundt ved siden af.

Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvad jeg umildbart ved så er linkkataloger ikke godt, da google er begyndt at kigge på links fra mere relaterede sider.

Alt efter din branche vil jeg anbefale dig at nasse links forskellige steder. Og på fora som relaterer sig om dit emne kan du lave noget alla : find revisor . 

Du skal sikre dig at have en god ankertekst til dit søgeord, og det skal ikke altid være den samme.

Jeg håber du kan bruge mine små fif!

De bedste hilsner
Mads Larsen 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Assens
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Gæsteblogger og oprettelse af egne blogge er guld værd. Det er det fordi der er relevans til ens hjemmeside. Det er også en super god måde at få lavet nogle spændende informationssider(selvfølgelig med link til ens hjemmeside) uden at det virker som et salgstrick.

Pernille

-

[Signaturlink fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)