Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/partner - Investeringsmulighed i Diamant branchen (Syd/Syd-øst Africa)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Goddag de damer og herre.

Hvis nu man havede en fleksibel pengepung, hvor i der var (ikke en masse) men en del penge at gøre godt for - ja hvad gjorde man så, for at tjene den første million, eller milliard?

Jeg ved i hvert fald hvad jeg ville - hvis jeg havde de økonomiske muligheder.

Derfor søger jeg nu nogle partnere/investorer til at gøre det til virkelighed.

Til opstart af virksomhed i et af de mange diamant-rige Afrikanske lande.

Her vil vi opkøbe rå-diamanter DIREKTE fra de forskellige diamant miner, som vil fåes for en besparelse på over 100%

Ja faktisk er mulighederne enorme, kontakt mig hvis det har vakt din interesse - og jeg kan fortælle nærmere.

 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebola smitter altsaa ikke diamanterne Devil

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad er en besparelse på over 100 % ? Er det når man stjæler varen og samtidig pengene sælgeren har i lommerne ?

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MikaelS:

Hvad er en besparelse på over 100 % ? Er det når man stjæler varen og samtidig pengene sælgeren har i lommerne ?

Een gang til???

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver

Her vil vi opkøbe rå-diamanter DIREKTE fra de forskellige diamant miner, som vil fåes for en besparelse på over 100%

---> det er måske mig som er lidt langsom en torsdag, men jeg forstår det ikke ? Hvis der er en besparelse på over 100% så.... ja så.... hmmmm..... hvad koster en diamant og hvor betaler du for den hvis du opnår en besparelse på mere end 100 % ? Giver min kommentar mening nu ? :-)

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

det er irrelevant hvis dit aerinde kun at finde ud af om det kan betale sig for dig at goere det selv ;)

Men koeb fra de lokale minearbejdere, der til daglig faar en loen paa 1-2 dollars for 10-12 timers nonstop arbejde

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan - hvis du vil ha at nogen skal fatte tillid til dit forslag, så må du godt vide, at hvis man skal spare over 100% så skal man ha diamanten gratis OG penge i hånden oveni. Vi siger en diamant koster 100 kr (pris faktisk lige gyldig) 100% af 100 kr = 100 kr og det er lig med at du skal ha diamanten helt gratis og mere end 100% så skal minearbejderen ud over den gratis diamant - gi dig penge oven i.

Iøvrigt er diamant branchen vanskelig - bloddiamanter - korruption og hvad ved jeg - jeg tror nok at der skal være nogen der står klar til at bøffe dig ned, hvis du står og aftager rå-diamanter på den måde

vh John H 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

AllRoundMan:
Men koeb fra de lokale minearbejdere, der til daglig faar en loen paa 1-2 dollars for 10-12 timers nonstop arbejde

Det er vel meget rimeligt at antage at selskabet der ejer minen ikke udbetaler der arbejdere løn i diamanter, så de diamanter du forslår at købe er vel hæler varer.

I så fald er der ingen grund til at tage helt til Afrika, du kan bare finde en indbrudstyv i Danmark, her er jeg sikker på at du også få en tilsvarende rabat. Samtidigt er risiko profilen bedre, fordi det nok er mere behageligt at blive taget for hæleri i Danmark end i Afrika.

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

AllRoundMan:
Men koeb fra de lokale minearbejdere, der til daglig faar en loen paa 1-2 dollars for 10-12 timers nonstop arbejde

Det er vel meget rimeligt at antage at selskabet der ejer minen ikke udbetaler der arbejdere løn i diamanter, så de diamanter du forslår at købe er vel hæler varer.

I så fald er der ingen grund til at tage helt til Afrika, du kan bare finde en indbrudstyv i Danmark, her er jeg sikker på at du også få en tilsvarende rabat. Samtidigt er risiko profilen bedre, fordi det nok er mere behageligt at blive taget for hæleri i Danmark end i Afrika.

Haha ja hvis man laegger det saadan op, men nu findes der miner som er allemandseje ;) og ikke nodvendigvis Beers og CO som ejer 80%

Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

John - TAK du fangede det ganske godt ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)