Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

app udvikler !

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

he he

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Hee:
men for mit eget tilfælde har jeg masser af tid og igen penge

Så kan du jo passende bruge din tid på at lære at programmere. Du finder ikke nogen, der vil arbejde gratis for dig.

Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo heller ikke sikkert det bliver gratis hvis det bliver til noget... Sådan som jeg ser det bliver det da bedre betalt med en 50/50 deling af hvad der bliver tjent af penge..

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du lige pludselig til at se din appudvikler som en investor

Du skal altså på en eller anden måde overbevise udvilkleren om at din ide er pisse god og at den kommer til at tjene penge. 

Du skal overbevise udvikleren om hvorfor at han kun skal have 50%, Da det tydeligtvis er ham der kommer til at lave alt arbejdet så ser jeg 50% som ringe. 

Man kommer ikke til at tjene nogle penge på noget som helst vis ikke man gør en solid indsats og sætter tid i sit projekt, Du bliver nød til at sætte dig bedre ind i tingene. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Hee:
Nu er det jo heller ikke sikkert det bliver gratis hvis det bliver til noget... Sådan som jeg ser det bliver det da bedre betalt med en 50/50 deling af hvad der bliver tjent af penge..

Men 50% af ingenting eller 25 cent er jo ikke særlig morsomt. Da slet ikke hvis man har brugt 10-20+ timer som kunne sælges til en 150-200 kroner stykket. Eller mere måske - både på tid og pris. Dit bedste bud vil være at grave i lommerne, eller udvikle selv. Det at kunne kode er ikke nogen dum ting i det hele taget. Det du selv kan, sparer du ved ikke at skulle hyre andre til det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit ønske kan opfyldes, hvis du feks har nogle venner som kan deres grej.

Eller hvis du starter en virksomhed, lad os sige I/S og ansætter programmører, spil-designer, m.m. Som ansatte kan du selv bestemme HVAD se skal lave jo ;)

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)