Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Open Source Webshop løsning

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg var for hurtig. Ignorer mit første svar. Jeg overså at du spurgte om open source. Sorry.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de super gode svar, det er jeg rigtig glad for! :)

Der kommer ikke til at være rigtig mange forskellige produkter på min webshop, så jeg havde tænkt et simpelt og stilet design, der er troværdigt og nemt at overskue. Men jeg havde også blandt andet også forestillet mig et slideshow med produkter på forsiden, flotte genvejsknapper og en pæn og nem kontakt email formular, men det lyder jo til at være basic features på løsningerne så det er jo super! Men det er også vigtigt for mig at jeg kan skræddersy det hele senere, sådan at jeg ikke sidder låst fast med noget jeg vil på et tidspunkt.

Så jeg tænker at valget må ligge på WooCommerce eller Prestashop. Jeg hælder også mest til WooCommerce, fordi det lyder som om det er nemmere at komme igang med, og få til at se fedt ud, med en masse plugins osv der er lige til at bruge. Men er der forskel i prisen på eksperthjælp? Det kunne også være super at høre fordele og ulemper ved det to, fra en der har prøvet både WooCommerce og Prestashop!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

eliasdk:
Det er et dårligt råd at foreslå woocommerce. Der er ingen support og du bliver afhængig af dyre IT nørder. Hold dig langt væk.

Nu er der jo sikkert også billige IT nørder som er gode til woocommerce.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

HVis du ikke har vildt mange produkter og du gerne vil have noget som er nemt at styre og opsætte, så vil jegs om mange af de andre også anbefale WP + WooCommerce :D

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

eliasdk:

Det er et dårligt råd at foreslå woocommerce. Der er ingen support og du bliver afhængig af dyre IT nørder. Hold dig langt væk.

skal du finde en og brugervenlig løsning, se på hosted webshop. Der findes en del hvor du kan hente en prøve version inden du beslutter dig, eks. Scannet.dk (god, men dyr), Wannafind.dk, dandomain.dk, TDC.dk. Glem wordpress og woocommerce. De er for nørder.

Hej Elias

Det har du helt ret i, men nu spurgte han jo selv efter Open Source, men ellers har du fuldstændig ret. Til din liste af forslag vil jeg tilføje smartweb. Den kan man prøve gratis i 30 dage, og supporten er god :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Ja jeg opdagede det og sagde undskyld.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

eliasdk:
Det er et dårligt råd at foreslå woocommerce. Der er ingen support og du bliver afhængig af dyre IT nørder. Hold dig langt væk.

Nu er der jo sikkert også billige IT nørder som er gode til woocommerce.

Jeg har min side i Woocommerce og er rimlig tilfreds. Jeg har været så heldig at finde en dygtig indisk programmør, der hjælper mig med alt det jeg ikke selv kan løse, og det er ikke så dyrt :)

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er heldig at finde en billig supporter. Kender en dame der bruger 20.000 kr årligt på support. Så er det billigere og nemmere med hosted shop.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilken shop du skal lave. Er ikke enig eller uenig i at en Hosted Løsning er bedre. Det kommer an på hvilke krav, man har til sin webshop. Jeg kender da også historier om folk, der bruger mange tusinde kroner om året på en hosted løsning ;)

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Fra  CMSSupporter.com - billig online problemløsning til dit CMS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Godt at du vil i gang med at drive webshop, det lyder spændende.

Jeg har set en masse forskellige shops rundt omkring og min holdning er at man skal vælge efter sin egen tekniske kunnen og sit ambitionsniveau.

Et godt råd du skal have med fra starten af - nu du er ved at finde platform er dette:

*** Er du købmand eller tekniker? ***

Hvis du er købmand så vælger du den Webshop løsning, hvor du er hurtigst i gang med at sælge varer, her har du fokus på at tjene penge og så skal der nok være til at betale for din webshop også. Du er ligeglad med om det er Open Source, hostede løsninger osv. du skal aldrig røre ved det og det skal bare fungere.

Hvis du også er tekniker, så kigger du på teknikken, kan man selv skrive tekster, er det open source, er det hurtigt, langsomt, grønt, lilla, PHP, HTML, osv. Dine bekymringer går så på at finde den bedste tekniske platform lige her og nu og fremover. I alt den tid man som tekniker bruger på at finde den bedste platform, der har købmanden tjent penge nok til at betale for en hvilken som helst platform samt design osv.

Der er en meget stor forskel på din mentalitet om du er købmand eller tekniker. Du kan sagtens have den tilgang at du vil lære det, fint nok, så skal du bare vælge. Har du den tilgang til dette at du vil tjene penge, så spørg dig selv hver gang du skal træffe en beslutning: "Hvor lang tid tager det? Hvis jeg bare købte det, hvornår kunne jeg så have det tjent hjem igen?"

Når alt det her så er sagt, vil jeg også tilslutte mig koret her i tråden og til dit behov anbefale Wordpress + WooCommerce. Du har ikke så mange produkter og du kan være oppe og køre på kort tid. Der er ingen der siger at du skal vælge dette for evigt, når du tjener 100.000 om måneden kan du jo skifte og betale dig fra det, der er ingen som siger at det du vælger nu er permanent. Det er ligesom at være købmand, hvis du får succes bygger du til - eller flytter i nye lokaler.

Skulle du så stå i en situation hvor du skal bruge assistance til et eller andet, så skriver du bare til mig/os på www.cmssupporter.com/da så er der hjælp at hente og det koster ikke en bondegård.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)