Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har bare et hyr med vores nyhedsbrev.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har vi...
Vi følger alle de gode tricks fra bogen omkring øget tilmelding.

Vi er hammer gode til IT Outsourcing - vi er overordentlig skarpe til skræddersyede firnurligheder på webfronten
- For det siger kunderne.

Hvad gør vi forkert?
Vi sender vores nyhedsbrev ud én gang om måneden, hvor vi informerer vores modtagere om, hvordan de bliver gode til at fokusere på de ting de gør bedst.
- IT skal aldrig være en barriere, men tværtimod en medarbejdende kerne.

Men er det også sådan det hænger sammen for dig?

eepurl.com/htb4Y 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver I har hyr med jeres nyhedsbrev, men ikke hvad det drejer sig om. Har I lav åbningsprocent, klikprocent eller ryger den i spam, eller hvad er problemet præcis?

Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Problemet består helt klart i tilmeldingen til nyhedsbrevet.
Vi har i en måneds tid haft en tilmeldingsformular let tilgængelig på vores webside (www.itsecurity.dk) og har også arbejdet med konkurrencer til formålet. Vi bruger LinkedIn og Facebook som opbakning og har annonceret på det begge steder...

Hvad tænker du?

/M 

Fra Albertslund
Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Dna design Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er konkurrencerne bygget op? Kunne man overveje at gøre dem bedre? Mere interessante? Og med bedre præmier?....

Specialister i webudvikling og webdesign

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ITSmathias:

Hej Thomas,

Problemet består helt klart i tilmeldingen til nyhedsbrevet.
Vi har i en måneds tid haft en tilmeldingsformular let tilgængelig på vores webside (www.itsecurity.dk) og har også arbejdet med konkurrencer til formålet. Vi bruger LinkedIn og Facebook som opbakning og har annonceret på det begge steder...

Hvad tænker du?

/M 

Start med at spørg dig selv hvorfor I ønsker tilmeldte som tilmelder sig bare for at vinde en konkurrence? Hvorfor bruge annoncekroner på at skaffe tilmeldinger som måske hverken er interesserede i jeres firma eller indholdet af mailinglisten?

Udover det kommunikerer I ingen værdi som grund til at tilmelde sig:

"og modtag samtidig tips, tricks og helt konkrete tilbud fra IT-verdenen"

Jeg har ingen anelse om hvad det skulle gavne at tilmelde mig, for jeg har ikke rigtigt nogen ide om hvad indholdet er. Tips og tricks til IT-verdenen kan jo være SEO tips, men det kan også være hvordan man skifter et bundkort, eller tager backup af sin telefon.

Og hvis listen indeholder alle de forskellige elementer vil den for de fleste sjældent ramme noget som helst, da ganske få er interesserede i så bredt et budskab. Jeg vil gerne tilmelde mig en mailingliste med SEO-nyheder, fordi det er en af de ting jeg arbejder med, men med "tips og tricks til IT-verdenen" aner jeg ikke hvad reelt kommer til at modtage fremover og hvilken værdi det vil give mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2209
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I bruger konkurrencer som lokkemad, skal præmien være relevant for jeres virksomhed. Prøv også at præcisere det med tips. 

Derudover kan I jo få en tilmeldingsformular, der går igen på alle sider på hjemmesiden, plus en pop up eller hello bar, hvis I ikke allerede har det. Så er det også en god idé at blogge - det giver nemlig mulighed for at skaffe trafik til siden, hvor der så igen er mulighed for, at folk hopper på nyhedsbrevet. 

Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper

Få en rådgivning for 0 kroner her.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)