Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter man et agentur of bliver grossist for et produkt i Danmark?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg Vil gerne starte et agentur i Danmark, og sælge et produkt som grossist.. 

Er der nogle som har interessante erfaringer omkring det fundamentale?

//Arvin

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er ikke så let at finde et agentur for Danmark. Du skal ud på de internationale messer og se dig omkring og er der et produkt du falder over med potentiale skal du høre producenten om du kan få exclusive rights for Denmark. Se evt. på www.globalsources.com, hvis det er kinesiske produkter du kunne tænke dig agentur på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas!

Det var ikke lige det jeg spurgte om.. Jeg har allerede fundet produktet, men det jeg havde i tankerne var en mulig gameplan andre folk har brugt for at overtale et firma om at distribuerer deres produkt?

Venlig hilsen

Arvin 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Arvin Mosavi:
det jeg havde i tankerne var en mulig gameplan andre folk har brugt for at overtale et firma om at distribuerer deres produkt

... du mener 'overbevise', ikk'


Arvin, jeg ville bruge ærlighed og direkte information. Findes produktet ikke på markedet, gå direkte til producenten og fortæl dem hvorfor du mener og gerne vil forhandle deres produkt. Lav et budget på hvor meget du forventer at kunne sælge og hvor/ hvordan. 

Tror generelt danmark er tiltrækkende til alle producenter, hvorfor du kan kun score credit på at kontakte dem. Måske de har en god grund til ikke at ville forhandle, men det er de færreste der ikke er interesseret i mersalg;) 

Held og lykke med det.

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel!

Ja! Det var mere det jeg var inde på, tænkte mere hvilken præsentation og beskrivelse der skulle til for at overvinde et stort firma når man selv er lille.. god ide med en forretningsbeksrivelse der også indeholder omkostninger og omsætning.

//Arvin 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)