Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner - med øjeblikkelig tiltrædelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!  

Jeg har efter længere forberedelse, netop skudt gang i et projekt og søger en samarbejdspartner med øjeblikkelig tiltrædelse.

Kort fortalt:

Jeg hedder Jacob Vestlev, er 23 år og bor på kollegie i København S, Ørestad. Jeg læser Erhvervsøkonomi' Sport&Eventmanagement på 5. semester. Da dette er et meget "stille" semester (kun studie én gang om ugen og minimal læsning), besluttede jeg mig for, at starte et projekt op ved siden af - især da jeg fandt ud af, at jeg kunne skrive eksamensopgave om netop det her.

I kombination af min uddannelse (Sport&Eventmanagement), mine erfaringer og interesser, har jeg i lang tid været meget fascineret af, at tage en "hobbysport", ukendt sportsgren eller spil og sportificere eller professionalisere det.

Da jeg en aften spillede beerpong med folk fra kollegiet (google hvis du ikke kender spillet), begyndte vi at snakke om, at der burde være en liga for det. Dette af flere grunde, men de 3 vigtigste: 

1) Det er en god, spændende og anderledes måde at skabe et socialt incitament på tværs af kollegierne. 

2) Alle kan være med og alle hold er unisex. Dette adskiller sig fra eks. kollegiefodbold-turneringen, hvor folk der ikke kan spille fodbold kan blive udelukket.

3) Det kan være med til at skabe et enormt sammenhold på tværs af kollegierne, hvor særligt de sociale medier bliver en vigtig brik i udviklingen. 

Der er altså ikke tale om en enkeltstående event, turnering mv. men en kontinuerlig liga.

Efter større research hos forskellige kollegier, kunne jeg se der var en stor interesse, for netop sådan en liga.

Derfor besluttede jeg mig for at lave det. I går blev siden færdig og jeg åbnede ligeledes op for facebook-siden, som dog ikke er markedsført endnu (29 likes siden i går aftes). 

De øvrige konkurrenter til dette, afholder primært enkeltstående events og turneringer og det her projekt vil derfor være firstmover. 

Ligaen vil i første omgang kun være for kollegier i København. Det koster 190,- at være med og inkluderer tilsendelse af originale kopper og bordtennisbolde (omkostninger på ca. 30,- pr. hold) Alle hold bliver placeret i puljer og rækker efter hvordan kollegierne ligger geografisk, eks. Amager-rækken, Frederiksberg-rækken, Lyngby-Rækken mv. På denne måde vil transporttiden være minimal.

Sæsonen kører fra d. 14/15 november til d. 13/14 marts med pause fra d. 07. december til d. 30. januar.

D. 27. marts er planen at afholde en kæmpe finale event for de to bedste hold fra hver række. Alle øvrige deltagende hold er også inviteret. 

Efter første sæson er det ambitionen og visionen at åbne op for kollegier på Fyn og Jylland og efterfølgende for universiteter, gymnasier og til sidst alle.

Jeg har endnu ikke for alvor markedsført ligaen, men jeg er i gang med at forberede diverse salgskanaler på facebook, ligeledes som jeg har lavet aftaler med enkelte ambassadører hos udvalgte kollegier, der også gerne vil være med til at udbrede det. Jeg åbnede som sagt op for facebooksiden i går aftes --> https://www.facebook.com/beerpongliga . Hvordan udviklingen går, når det spredes på diverse kollegiers facebook sider mv. ved jeg ikke endnu. Lige nu har jeg fingeren på startknappen.

Siden kan ses her: http://beerpongliga.dk/ 

Mine arbejdsopgaver:

Jeg søger sponsorerer, samarbejdspartnere og forbereder vinderpræmier, instagram præmier, mv.

Jeg har købt det nye GoPro Adventure, som jeg tager med ud, til udvalgte kampe for at filme. Ligesom det skal være muligt for holdene selv at oploade billeder og film.

Jeg har hertil en aftale med et produktionsselskab jeg tidligere har brugt, som laver en promo video til siden.

Derudover sætter jeg en aftale  op med en natklub eller diskotek om afholdelse af Finale Eventen.

Jeg styrer al administration og support, dvs. kontakt, sponsorer og tilmelding. Når et hold tilmelder sig, registrerer jeg det på siden, ligeledes som jeg vil opdatere tabeller, rækker og tage imod indberetning af resultater og koordinering af kampene. Dette vil jeg dog tilstræbe bliver en delt arbejdsopgave.

Jeg har desuden overvejet at lave aftaler med andre firmaer om eks. levering af kollegie-beerpong holdtrøjer, pandebånd mv.

Yderligere står jeg for alt regnskab omkring beerpongliga.dk, indkøb, afregning og indberetning.

Helt unikt har jeg min helt egen freelance "pressechef" med, nemlig min mor. Hun er uddannet journalist og jurist, har et godt netværk og vil løbende hjælpe til med det der skal bruges, ligesom hun har hjulpet med at udsende før.

Jeg skyder 5.500,- ind i kapital til garanti for præmier og markedsføring.

Det jeg søger:

Jeg er blæksprutten i projektet og søger derfor en, der kan holde det hele på plads og skabe brugervenlighed og struktur.

Når jeg har fundet en sponsor, forventer jeg eks. at du med det samme, på en kreativ måde integrerer det bedst muligt på siden, de sociale medier mv.

Jeg forventer du kan arbejde i Wordpress, da du bliver ansvarlig for siden, dets design, funktionalitet og brugervenlighed. Det kan eventuelt være, du er uddannet eller under uddannelse som multimediedesigner, webintegrator, eller bare er selvlært talent :)

- Er fortrolig med Photoshop, illustrator mv. 

- Du er hurtig, effektiv og kreativ. Når jeg har materiale der skal på siden, i form af nye aftaler, præmier, betingelser etc. - sætter du det op, ligesom du selvfølgelig selv kan komme med forslag. 

- Du er fortrolig med sociale medier. Du ved hvordan det virker, hvad der virker og kan begive dig på både facebook, twitter og instagram (særligt instagram, da jeg er mest rutineret i de to første). 

- Du har kendskab til SEO, adwords, facebookannoncer.

- Du er udadvendt, imødekommende og nem at snakke med.

- Du bor i København

- Du har et kæmpe drive for at få ting til at lykkedes.

- Du er villig til at at skyde 5.500,- ind i kapital (ligesom jeg selv), til markedsføring og præmiegaranti. Ikke sagt at kapitalen skal bruges kun på dette. Hvis det er et problem kan vi snakke om det.

- Det er et plus hvis du allerede har et lille kontor, men langt fra et krav.

 

 

Kort udgave --> 

Du bliver ansvarlig for siden, markedsføring, funktionaliteten, designet, de sociale medier og brugervenligheden.

 

 

Hvor ligger indtjeningsmulighederne?

Der er mange muligheder, men primært:

- Procentdel af tilmeldingsgebyr der ikke går til præmier

- Reklameindtægter

- Salg af egne produkter

- Sponsorer

- Afholdelse af større events/tilmeldingsgebyr

 

Ps. Lige nu er beerpongliga.dk registeret som enkeltmandsvirksomhed, men vil selvfølgelig blive omregistreret, højst sandsynligt som IVS.

Er du interesseret? Så skriv en PB til mig eller mail mig på kontakt@beerpongliga.dk og skriv om dig selv, dine kompetencer og hvad du kan bidrage med/ samt din motivation for det og eventuelle spørgsmål. Mærk gerne emne: Partner

Hvis din profil er interessant, ringer jeg til dig. Herefter forventer jeg vi mødes face-to-face og efterfølgende underskriver samarbejdsaftale.

 

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Jacob


Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg har med interesse læst dit indlæg. Det lyder ret spændende. Jeg har 2 spørgsmål: Ifølge Wikipedia afholdes allerede DM i disciplinen? Burde det ikke være en forening, som står for det?
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

1) Dm i beerpong er i princippet en "enkeltstående" event. Der er kvalifikationer på Crazy Daisy og vinderholdet vinder en tur til Sunny Beach.

Det er ikke en kontinuerlig turnering, der fortsætter året igennem og målgruppen er slet ikke i mit interesseområde, da spillet i denne sammenhæng stadigt, efter min mening bliver i sin essens af "drukspil".

2) Dette vil jeg mene er en helt subjektiv vurdering. Der er fordele ved at starte op som forening, men også fordele ved ikke at gøre det. Jeg har valgt at starte en "privat" liga op, som jeg har ambitioner om at udvide. Om det "burde" være en liga eller ej kan derfor diskuteres, men i dette tilfælde har jeg valgt at lade min egen motivation afgøre det.

Mvh. Jacob

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Lækker hjemmeside, den video på forsiden fanger virkelig en - godt arbejde!

MVh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Vestlev:
men i dette tilfælde har jeg valgt at lade min egen motivation afgøre det.

1. Måske var et samarbejde værd at overveje?

2. Respekt!

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
1. Måske var et samarbejde værd at overveje?

Måske, men nok ikke lige til at starte med.

2) Tak :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)