Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

63% frafald på forsiden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner.

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg har så stort et frafald på forsiden.

www.homegoal.dk

Kunderne kommer kun fra google og dba. 

Hvad kan det skyldes? Skal forsiden være anderledes?

tak 

mvh Simon

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tænker det måske kan skyldes at din søgeoptimering er lidt skæv og dermed søger kunderne faktisk efter noget andet når de kommer ind på din side, og derfor smutter de igen?

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker lidt at de måske søger en slags mål som du ikke har. Jeg fik meget hurtigt opfattelsen af hvilke mål i sælger, og hvis jeg havde søgt efter noget andet ville jeg også være væk hurtigt.

Eksempel.

Søger du efter et stort mål til en fodboldbane, så vil man meget hurtigt finde ud af at i ikke tilbyder dette.

Søger man et lille mål til en skoldegård, så vil man meget hurtigt se at i ikke har noget i metal, og det tror jeg de fleste ville søge efter da de holder meget længere.

Jeg tror derfor at dit problem kunne ligge i at du ikke tilbyder hvad mange besøgende søger, men det er blot et gæt og der kan være mange andre grunde.

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden tror jeg ikke det er helt unormalt med en afvisningsprocent på 63% så kan godt være der slet ikke er noget i vejen.

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

63% er ikke katastrofalt, men naturligvis heller ikke optimalt. 

Kunden får en pop-up i hovedet inden de har fået lov at kigge rundt på siden - dette kan være med til at nogle forlader siden. 

Kører du Adwords - og bringer du dem alle til forsiden?

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)