Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svensk virksomhed med et lager i danmark!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl mig venligst hvem ellers jeg kan benytte til at sende breve? Det gad jeg sku godt at vide......

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

spoerg google.

alle kurervirksomheder tilbyder forsendelse af breve etc ;) men jeg taenker at traad starteren taenker pakker?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

haj8:
Vores produkt er snus-

Naturligvis må du ikke indfører tobaksvare til danmark uden at betale punkafgift af produktet.

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så find nogen der vil tage et brev med til sverige for under 15 kroner... Lav lige noget research før det er du begynder at skrive i alle forums herinde :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker er snus lovligt i Sverige, og også i Norge for den sags skyld. Hvis en svensker må købe det på en webshop i Sverige, så er der vel ikke nogen lovgivning der kan straffe en svensk webshop for at sælge det til en dansker. Om det så bliver leveret fra et dansk lager ændrer vel ikke sagen. Handelen er foregået på en svensk webshop.... Eller tager jeg meget fejl?

Der er rigtig mange webshops med salg af diverse piller, der har fundet huller i lovgivningen i nogen lande, og derfra kan levere varer lovligt til en masse lande hvor disse varer er receptpligtige. I min verden er det lidt det samme.... Eller tager jeg måske fejl :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du tager fejl

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Så det vil sige at alle webshops, som mrsnuff.com osv. som sælger posions og fragter det til Danmark (egen erfaring), og som gør det uden problemer faktisk bryder loven?? Der findes rigtig mange webshops som gør dette, både med snus og snuff, men også med produkter som evæske med nikotin som også er ulovligt i Danmark. http://www.dampshop.dk/collections/e-juice som i kan se her har også deres virksomhed oprettet i sverige, og sælger evæske med nikotin.
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, ulovligt. Det er dog ikke ulovligt at være køber til eget forbrug af nærværende produkter

At der er mange der bryder loven gør det ikke lovligt!

Jeg forstår din tankegang, men tænk hvis man skulle følge din tankegang, så måtte man jo oprette et Hollandsk firma og sælge hash til Danmark, eller endda finde et land uden heroinrestriktioner. 

Når du ser at nogle firmaer har base i andre lande, mon så det ikke også kunne være fordi lovgivningen i disse lande ang. Disse produkter er mere lempeligere, og det dermed er sværere for Sundhedsstyrelsen at udøve dansk lov?

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var nu heller ikke så meget min tankegang at det er iorden, blot for at pointere det, og for nysgerrighedens skyld at jeg stiller spørgsmål ved det :)

Men altså så er der vel et en god sag åben for "evæske-shops" for at få lukket denne webshop, hvis de skulle kigge med.

Tilmeldt 31. Oct 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der et dog andre regler for potionsnus end der er for hash, bare fordi at handlen er fundet sted i Holland så er det stadig ikke lovligt at importere og være i besiddelse af. Det må du gerne med potions snus.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)