Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fuskere... Skal man blande sig eller lade være?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

kort historie der er lidt sløret for at skjule hvem den handler om.

nogen har for et halvt års tid startet et firma, de fører sig frem her der, og alle vegne, de slår meget på at de er sikre og handle ved, ærlige og alt det der. de har været i medierne nogen gange med historier om hvor godt det går dem.

i virkelighedens verden så afholder de konkurrencer med rigtigt fine dyre præmier som vennerne vinder...

de laver selv alle deres egne positive anmeldelser rundt omkring på nettet... dem de ikke selv har lavet er meget negative.

den ene af dem har i hvert fald 3 firmaer bag sig der har MANGE negative anmeldelser bag sig hvor folk er blevet snydt for deres penge.

de lyver om nogen af de varer som de sælger som er nye det er brugte varer står dog med småt men NYE MED STORT.

de er lige nu ved at køre en sag op mod et andet firma og prøver at få medierne med på deres side. sagen bygger på løgn og bedrag og eneste grund til at de ikke allerede er blevet jordet er at det seriøse firma jo har tavsheds pligt.

og MANGE andre ting!

jeg kan uden de store problemer bevise alt det her!

men skal man holde sin kæft og lade tiden indhente dem for de ender altid på røven de typer... eller skal man hjælpe sandheden på vej så de ikke når at få ødelagt mere end højest nødvendigt for andre der kommer i nærheden af dem?

jeg har IKKE selv nogen negative oplevelser med dem men har bare lagt mærke til dem og så har jeg kradset lidt i overfladen og så væltede skabet ned i hovedet på mig:)

Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

en lille ad on er at jeg er i næsten samme branche som dem og er panisk angst for at de skulle finde ud af det var mig, for baseret på hvordan de opfører sig over for det seriøse firma er jeg ikke i tvivl om at jeg vil blive lagt for had overalt på nettet hvis de fandt ud af det var mig der havde "afsløret" dem...

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan bevise det hele bør du da anmelde dem det rette sted og få dem stoppet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

og skulle de gå efter mig er det jo tydeligt for enhver at sandheden er de ligeglade med... de skyr ingen midler for at fremstå som englene selvom de beviseligt er bund rådne...

men det er jo svært at kæmpe mod en masse indlægdiverse forums.... selvom man har ret.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så "sælg" historien til Ekstra Bladet, de beskytter jo  deres kilder uanset hvad.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du har beviser synes jeg da personligt at du skal gaa videre med det. Saa kan du jo maaske skaane nogen for at blive snydt og miste penge.

Smid din historie etc. Til KONTANT paa DR eller et andet forbruger program, det maa da være noget for dem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ingen erfaring med det pågældende firma, men givet jeg lige har siddet og læs historien og set deres hjemmeside, er det rimeligt åbenlyst at gætte hvem og hvad du referer til. Jeg kunne dog ikke lige skrabe i overfladen så effektivt som dig åbenbart, og se hvilken fusk der var tale om med de andre firmaer..

Omkring 'HELT NY' synes jeg ikke der er noget at komme efter, da det er rimelig åbenlyst der er tale om second-hand produkter.

Med det sagt, kender jeg ikke deres service. Til gengæld bakker jeg helt op om retssagen, da det kun er på tide nogle tog sagen op mod dette såkaldt veletablerede (bestemt ikke altid velrenommerede) firma.

Hvis beviserne er der, synes jeg da du bør overveje hvordan du kan lække det effektivt nok og stadig holdes uden for rampelyset. Men du har jo nærmest allerede trådt ind i det, for det tog mig ikke ½min at opdage hvem du hentyder til, så chancen er at de opdager det på 10sek hvis en af dem skulle støde på denne aminotråd :-)

Håber du finder en god løsning.

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Christoffer Nielsen:
det tog mig ikke ½min at opdage hvem du hentyder til,

Godt klaret maa jeg sige :-) Hvordan det ???

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:

Rasmus Christoffer Nielsen:
det tog mig ikke ½min at opdage hvem du hentyder til,

Godt klaret maa jeg sige :-) Hvordan det ???

Ja jeg må indrømme, at mine tanker også fløj over på noget med TrustPilot, som den seriøse part, og selve firmaet er det som sælger brugte mobiler ;-)
Synes i hvert fald jeg har set en del pressemeddelser fra dem de sidste par dage, med at de ønsker at sagsøge trustpilot and what not. 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øhh, skulle vi ikke liiii prøve at undgå at bringe hanser21 i miskredit? Hvis firmaet er nemt at finde, så er han måske også.                                                                                                                                                        

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)