Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messe i Storkøbenhavn - men hvor?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har behov for hjælp af nogle herinde. Skal finde en passende lokalitet i Københavnsområdet til afholdelse af messe med forventeligt 50-75 udstillere. Jo mere centralt det er desto bedre. Er jo bekendt med at der findes f.eks. Forum og Øksne-hallen, men er mig bekendt meget dyre lokaliteter. Den der kommer med den rigtige kontakt, vil såfremt interessen er tilstede, blive belønnet med en gratis plads på messen hvis brancherelevant?

mvh

Kjeppe

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror generelt, at du skal forvente, at en masselokalitet er dyr i Københavnsområdet. Har du overvejet andre byer; Aarhus, Odense eller Esbjerg?

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Er klar over det er en vanskelig proces præcis i Storkøbenhavnsområdet, men da det i første er der vores fokusområde (kunder) er, bliver vi nød til at have lokaliteten der. Tror dog godt vi kan få det til at blive en succes for alle trods den måske lidt høje pris, så håber måske nogle byder ind med spændende lokalitet?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har glemt at der findes lokomotivhallerne otto busses vej 2450 Kbh SV.   Efter hvad jeg har hørt et super fedt sted til mindre udstillinger. 

http://www.lvcph.dk/messer.html 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en mail på r@chanos.dk med Info på hvad for en messe der skal afholdes og hvilken branche den vedrører.
Jeg har muligvis et rigtig godt og prisvenligt alternativ.

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar. Tager kontakt til de oplyste.

mvh

Kjeppe

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sendt e-mail. Ser frem til at høre fra dig.

mvh

Kjeppe

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)