Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtag sms service - Kender i en?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg leder efter en service hvor jeg kan købe telefon numre hvor de kan modtage sms. Altså det skal kun være danske numre. Jeg har fundet noget der hedder twilio, men de understøtter kun voice call i danmark :( Så ville høre om der var nogen der kendte noget lign? Det skal være helt alm. numre man kan købe og modtage smser på med 8 cifre :)

På forhånd tak :)

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

stadel.dk - du kan købe et alm. simkort som du kan få hosted hos dem for (mener jeg) 199kr. pr. måned.

Jeg har selv haft et sim-kort hosted der, og det spiller bare.

Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Søg på SMS provider, så får du flere alternativer.

Du kan i princippet også sætte op en SMS server hjemme.

mvh Øyvind

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du skal lige være OBS på hvor hurtigt en gateway kan sende for dig ... hvis du kigger på stadel (som en anden henviste til) så kan de "kun" sende 10 sms'er ud pr minut så det vil tage næsten 7 timer at sende til 4000 brugere.

Også kig på hvordan du så kan sende/modtage ... det kan være lavet mere eller mindre bøvlet så din backend bliver dyrere ... men du har ikke skrevet så meget om formålet så det er lidt svært at fortælle om.

mvh Jan

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også anbefale stadel.dk. har du et brug for en opsætning med keywords (skriv "stem ja" til dit tlf nummer), skal jeg selv til at udvikle et lignende system til brug hos dem. Har det interesse kan du sende mig en pb.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Christiansen:
Så ville høre om der var nogen der kendte noget lign? Det skal være helt alm. numre man kan købe og modtage smser på med 8 cifre :)

 

Hej Morten.

Du kan bruge http://www.woothemes.com/products/clickatell-sms-notifications/ til at sende og modtage sms.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)