Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en PROF. Hjemmeside - budget; 2-3.000 ,-

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Nu er tiden kommet til at få en hjemmeside tilhørende webshop (gerne en gratis-løsning)

Selve hjemmesiden skal være på både dansk OG engelsk, desuden vil der være lidt adwords i det men ikke det helt store.

Noget du kan hjælpe med?

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror som udgangspunkt det er de færreste "prof" folk, der laver komplette tosprøgede hjemmesider til den pris.

Men, vil da anbefale dig måske selv at gå igang, hvis du har tiden? Prøv evt. google prestashop, det er et CMS system

der er gratis og forholdsvis simpel hvis man har bare lidt flair for IT :)

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

"prof" er en definitionssag jo, det skal bare ligne noget - og helst ikke i wordpress.

Jeg kan selv lave webshop delen, har faktisk mere brug for hjælp til hjemmeside delen.

Desuden VED jeg at der er mange unge drenge herinde som i fritiden beskæftigere sig med emnet, lidt ligesom når hr og fru Danmark ansætter POlakkere til deres byggeværk, da de er billigst - og mindst ligeså gode som vor danske håndværkere Devil

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Til den pris bliver du nok nød til at accepterer enwordpress løsning, men det er der intet i vejen med. Wordpress er nemt af få til at se proff ud.

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

vi må jo vente og se... Er der ingen der byder, så spare jeg de penge - ved selv at lave det he he Big Smile

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

AllRoundMan:
Desuden VED jeg at der er mange unge drenge herinde som i fritiden beskæftigere sig med emnet, lidt ligesom når hr og fru Danmark ansætter POlakkere til deres byggeværk, da de er billigst - og mindst ligeså gode som vor danske håndværkere

Så tror jeg du får dig en rimelig stor overraskelse.. for så VED du også, hvor mange tråde der findes med problemer omkring billige hjemmesider her på amino.. 

Hvis du vil ha en billig webshop, så kan du eksempelvis købe et magento theme for ca. 500,- kr. full responsive som du selv kan rette til for kr. 0,-

Så kan du bruge de 2500 - 3000,- kr. som du har til overs i dit budget til logo, banner, seo eller lign.. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Opret et opslag på Amino Freelancer og få en række bud ind den vej.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har blandt andet en bilhandel.

Og her møder vi tit personer der ønsker disse ting når de vil købe en bil:

Det skal være en bil med masser af motor kræfter meeen
den skal kunne køre 25-30 kilometer literen.

Den skal ikke have kørt mange kilometer meeen
den skal ikke koste mere end 10-15.000kr.

Syntes man ser dette også ved køb af hjemmesider og webshops. Men som det også er med biler så er det en branche hvor pris og kvalitet hænger sammen.

Men ja hvis du kan bruge en webshop/hjemmeside fra WP, magento eller hvad der nu ellers findes på markedet og du har lidt kendskab til det så lav den selv, som andre også siger.
For på den måde ender det heller ikke med at du ikke får hvad du har ønsket eller troet.

Dette er absolut ikke ment negativt, men syntes at vi har mødt dette emne mange gange.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du så en af de typer som selv mener i er så specielle andre skal lave arbejde til jer gratis eller for ingen penge? Jamen hva tror du selv? Arbejder du selv gratis eller meget billigt ? Mit gæt er nej.. Godt. kvalitet koster..! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kig evt. på www.wordpressbogen.dk hvis du selv vil i gang med at lave hjemmesiden. Jeg tror at det bliver i underkanten med dit budget at få andre til at lave det. 

Man kan være fræk at vende den rundt og spørge - er 3000 kroner virkelig det eneste du synes din virksomheds hjemmeside er værd. Hjemmesiden vil afspejle dette og det vil pege tilbage på virksomheden. Så tror jeg det er bedre at lade være end bygge noget skrammel. Din virksomhed kan ikke betyde meget for dig, hvis det er det eneste du er villig til at betale.

Det kan være det lyder lidt hårdt, men det er samtidig det signal du sender - og allerede har sendt til hele Amino (og Internettet) omkring hvad din virksomhed betyder for dig. Alle kan læse det nu !!!

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)