Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google shopping

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har set nogle udenlandske sites der kommer op med specifikke produkter i søgeresultaterne når man søger efter noget.

Kan danske webshops også komme med i google shopping og lægge et feed op? Er der nogen der kender nogen der kan sætte en ps 1.4 op så alle produkter kommer derind ?

Hav en super dag, og tak for svaret på forhånd.

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tilbyde shopping annoncer på samme måde som du kan tilføje adwords annoncer. Der findes masser af gode vejledninger online hvis du søger lidt.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartweb har vidst nok lavet noget der gør at man automatisk kan synkronisere sit katalog med google shopping. Jeg er ikke helt sikker, det er kun noget jeg lige har hørt med et halvt øre.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen, 

Yes du kan også blive synlige på Google Shopping. 

Produkterne sætter du op i et feed (https://support.google.com/merchants/answer/188494?hl=da) og ellers findes der en række webshop systemer hvor dette kan trækkes ud fra. Herefter uploadet dit feed i Google Merchant Center og i den forbindelse tilknyttes det dit Adwords center, hvorfor du kører Google shopping kampagnen. 

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)