Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skifter jeg til Dinero?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Det er på høje tid, men nu skal jeg have mit første firma over på Dinero. Min nuværende bogholder siger han ikke kender systemet, så de kan ikke estimere opgaven. De har mit regnskab i Economics.

Hvad vil i anbefale at gøre? Skal jeg sige ok til at de kører løs, eller bør jeg finde en der ikke kender mit regnskab, men til gengæld kender Dinero?

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal aldrig sige "kør bare løs" til en revisor. Så bliver det dyrt. Få en fast pris. Det burde ikke være så dyrt. Med mindre du bruger flere moduler osv.
Mvh
TJ Regnskabsservice

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 12. May 14
Indlæg ialt: 46
Fra  Dig, Mig & IT Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg foreslår at du kontakter et eksternt firma som kan overføre dit regnskab fra economic til Dinero. Og at du evt. betaler dette firma, for at "oplære" din nuværende revisor i Dinero.Jeg tænker at  dette vil spare dig for en del penge, i forhold til hvis du sætter din nuværende revisor til at køre løs. Et firma som har kompentencer indenfor Dinero, vil kunne overflytte dit regnskab på kortere tid end din revisor vil kunne gøre. Ligeledes spare du dig for komplikationer ved at starte forfra  med ny revisor.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges det er en bogholder, og hele ideen er at jeg IKKE skal have folk indover fremadrettet.

Det er til et af mine mindre firmaer, der har været 22 bilag i alt i år, så jeg er ret træt af at betale bogholder regninger.

Men det lyder som om jeg skal finde en ny til at overføre. Så må jeg søge efter en Dinero ekspert, der hurtigt kan smække historikken ind :)

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)