Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på shop med papir.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme jeg er lidt imponeret... De virksomheder jeg har været på bruger meget papir, og der får man 10 kasser af gangen med 2500 ark i hver eller mere... Hvordan i alverden skal et cykelbud levere den slags? Eller er det kun til private? Har sgu svært ved at se at man som privat vil give så mange penge for alm. A4-papir...

Og det med træt af det sidder fast i printeren? Nuvel på mit nuværende job har vi samme papir, og det sidder sgu tit fast i printeren... Men det har nok mere noget med printeren at gøre. Men netop derfor synes det er en farlig annoncering, da jeg tvivler på papiret i ret mange tilfælde er årsagen til det sidder fast i printeren. Men det kan selvfølgelig være jeg tager fejl der.

Eller har jeg totalt misforstået dit koncept for salg af A4-papir?

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans, tak for dine spørgsmål. 

Som nævnt lidt længere nede på shoppen, sælger jeg som standard 1 kasse (dvs. 2500 ark), hvilket var ud fra betragtningen om, at jeg gerne ville henvende mig til private, som formentlig ikke ønsker store mængder af papir. Firmaer er dog mere end velkomne til at købe også – og jeg har idag netop kontaktet mit cykelbud, da jeg egentlig gerne vil give kunderne mulighed for at købe større mængder også (men med samme faste fragtpris pr. ordre). Mit cykelbud har nemlig en flok stærke ryttere, som kan cykle med op til 100 kg (ret imponerende syntes jeg!) – dog med lidt hjælp fra en elmotor, på de stejle bakker I Århus ;)

Nogle vil måske syntes, at prisen er for høj, og har det helt fint med billigere alm. papir fra det lokale supermarked – det afhænger selvfølgelig meget af hvilket behov man har. Personligt ser jeg dog en stor værdi i især miljømærkningerne og cykelleveringen, samt papirkvaliteten I sig selv – på samme måde som, at jeg også ser en stor værdi i økologiske varer, frem for ikke-økologiske.

Du har helt ret i, at printeren i sig selv, har betydning for hvor ofte man oplever papirproblemer. Dog føler jeg mig overbevist om, at papiret også spiller en væsentlig rolle. Ex. støvmængden fra papiret, kan påvirke printeren, og øge risikoen for papirproblemer – og det mindsker MultiCopy ved, at støvsuge hvert stykke papir. Men kan sagtens se hvad du mener – måske min formulering istedet skulle være noget ala “producenten har forsøgt, at mindske risikoen for papirproblemer ved at…”.

Tror bestemt ikke du har misforstået – nok nærmere mig, der istedet skal fremhæve nogle af de punkter som du spørger ind til, så det ikke skaber tvivl. 

Endnu engang mange tak for din tid og din gennemgang Smile

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

uffehs:

Min store interesse i projektet, var netop at prøve at gøre det så miljøvenligt som muligt. Og cykelbudet kan desuden planlægge sin rute, således at kunden kan få leveret på det tidspunkt af dagen, hvor der er nogen hjemme på adressen - og den ekstra service syntes jeg også var meget cool at tilbyde. 

Kan sagtens se ideen med dette, og syntes faktisk det er en fin idé. Måske en dag kan du levere kontorartikler for os i århus på cykel :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:
Kan sagtens se ideen med dette, og syntes faktisk det er en fin idé. Måske en dag kan du levere kontorartikler for os i århus på cykel :-)

Det kunne sagtens tænkes, at vi kunne finde et samarbejde der. Kan evt. kontakte dig, når jeg er kommet godt igang, og evt. påtænker at inkluderer flere produkter :) 

God weekend! 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

uffehs:
Personligt ser jeg dog en stor værdi i især miljømærkningerne og cykelleveringen, samt papirkvaliteten I sig selv – på samme måde som, at jeg også ser en stor værdi i økologiske varer, frem for ikke-økologiske.

Jeg giver dig ret. Men det er desværre ikke et spørgsmål om hvad du mener, men et spørgsmål om hvad dine kunder mener. Jeg tror du får meget svært ved at få private kunder til at se fidusen i det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Men det er desværre ikke et spørgsmål om hvad du mener, men et spørgsmål om hvad dine kunder mener.

Helt enig i at det ikke nødvendigvis er en nem opgave - men udfordringer er altid spændende, når det (miljøet) er inden for et område jeg brænder for. Så må tiden vise om jeg tager fejl. :) 

Derudover skal det siges, at jeg dog også er blevet mere fokuseret på, at ramme firmaerne, som gerne vil købe i lidt større mængder (og som jeg af flere omgange har set køber det papir jeg sælger). Jeg satser på i næste uge at være klar til, at folk kan købe op til 6 kasser papir (frem for kun 1 kasse), til samme fragtpris (og stadig leveret med cykelbud) - hvorved fragt-andelen altså kommer til være væsentlig lavere pr. pakke papir. 

Tak for din feedback Michael ;)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)