Hejsa, Min bror og hans ven, er i gang med et vækste deres relativt nystartede virksomhed, men er nået til det punkt, hvor de skal bruge et fakturerings- og CRM-system. Det mest oplagte ville jo være at kombinere de tog ting. Jeg er varm foretaler for Dinero, men jeg synes ikke rigtigt at de opfylder alle deres krav, som lyder som på følgende: - Kundekartotek (Kontaktoplysninger, adresse, noter, filupload m.m) - Kalender (Mulighed for at oprette punkter med påmindelser, mulighed for at oprette kontinuerlige datoer, fx. med 3 måneder intervaller) - Et form for faktureringssystem alá Dinero. - Dansk er at foretrække, men ikke et must. - Vi snakker 2 iværksættere med et anstændigt niveau, så det må gerne være overskueligt og let at komme i gang med. - Dansk er at foretrække, men ikke noget must. På forhånd tak! Mvh Søren Nielsen |
Jeg har ikke så meget erfaring med CRM systemer men jeg er for nyligt begyndt at bruge http://www.onepagecrm.com, hvilket jeg synes virker ganske udemærket. Det kan dog ikke udsende fakturaer, men der bruger jeg Dinero.